Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A LEGO CSOPORT és a UNIVERSAL MUSIC GROUP bejelentette a LEGO® VIDIYO™ márkát, egy játékos és innovatív zenés videókészítő játékélményt, amely a gyerekek kreativitását ünnepli, és a zene iránti szenvedélyük kifejezését segíti elő. A LEGO VIDIYO egy vadonatúj játék, melynek segítségével a gyerekek nagyot álmodhatnak: megrendezhetik saját videóklipjüket, amit személyre szabhatnak, sőt, szerepelhetnek is benne. Olyan különböző, világszerte ismert slágerekből meríthetnek ihletet, amelyek a UMG által szerződtetett művészek híres művei.

A LEGO VIDIYO elsősorban 7-11 éves gyerekeknek szól, egy olyan biztonságos környezetet nyújtva számukra, ahol ötvözhetik a fizikai és a digitális játékélményt. A felület lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy kísérletezhessenek a zenével és a játékkal; egy olyan alapvető kombinációval, amely nagyban hozzájárul fejlődésükhöz, valamint elősegíti a más emberekkel való érzelmi és kreatív kapcsolódás képességének fejlesztését.

Egy LEGO kockákból, minifigurákból, zenéből és kiterjesztett valósággal működő applikációból összeálló egyedi mix a LEGO VIDIYO játékélmény. Az alkotási lehetőségek végtelen kombinációjáért az ún. ’BeatBits’ elemek felelnek. Ezeknek köszönhetően az ifjú művészek kísérletezhetnek, és megtalálhatják saját, egyedi stílusukat, és életre kelthetik egy videóklip keretében, az alábbi lépéseken keresztül:

  • Válassz egy dalt, az applikációban található széles választékból! A mai slágerek mellett kortalan klasszikusok is rendelkezésre állnak.
  • Alkosd meg saját bandádat a vadonatúj, élénk színű, valódi LEGO minifigura választékból, amelyet személyre szabhatsz, és az AR technológiának köszönhetően életre kelthetsz a VIDIYO applikációban!
  • Válaszd ki a különleges effekteket a BeatBits elemek közül, és helyezd el őket a színpadon! A 2×2-es négyzet alakú, mintás BeatBits LEGO elemek digitális effektekhez adnak hozzáférést, amelyekkel a videóklip stílusát, a zenét és a megjelenést is megtervezheted. A kis művészek így megnézhetik, hogy valósul meg az elképzelésük, amelyet a fekete-fehér villódzó effekttől kezdve a konfetti esőig vagy akár a röntgenképszerű megjelenésig számos izgalmas dologgal színesíthetnek. Hangeffekteket, például a DJ szkreccselését, egérhangot vagy szaxofonszólót is hozzáadhatnak, valamint szórakoztató trükkökkel és mozdulatokkal is kiegészíthetik, a breaktáncolástól kezdve a cápán való szörfözésig.
  • Helyezd el a színpadot! Lehet a parkban, a szobában, a kertben, vagy akár egy LEGO kockákból álló építményben, a LEGO VIDIYO klipjei bárhol életre kelnek. Három másodperc, míg a helyszínedet beolvassa az applikáció és már kezdődik is a produkció előkészítése.
  • A gyerekek az applikációban kreatívan rendezhetik a saját zenei videóklipjüket a kiválasztott BeatBits elemek kijelölésével. A 60 másodperces produkció során alakíthatják a táncmozdulatokat, a hang- és képeffekteket, amelyből aztán 5, 10, 15, vagy 20 másodperces kliprészletet is megoszthatnak.
  • Miután a klipet jóváhagyták, feltölthető az applikáció feedjébe. Azokat a tartalmakat, amelyben felismerhető személy, például egy gyerek szerepel a videóban, nem lehet feltölteni a feedbe, de az applikációban elmenthető a saját magunk vagy a családi és baráti kör szórakoztatására.

LEGO VIDIYO_1

Az applikáció rendszeresen új zenékkel, kihívásokkal és inspiráló tartalmakkal frissül, amivel a gyerekek folyamatosan fejleszthetik a kreatív készségeiket. A kihívások célja, hogy segítsék a fiatal alkotókat videóik formálásában – kezdve az egyszerű fellépésektől az izgalmas és dinamikus produkciókig – és közben rávezessék őket, hogy hogyan tudják kihasználni a LEGO VIDIYO által kínált funkciók széles skáláját az új, egyedi BeatBits elemeken keresztül.

„Fontos számunkra, hogy támogassuk a kreatívok következő generációját abban, hogy kibontakoztassák képzelőerejüket, ezért egy tiszta vásznat kínálunk nekik, hogy kifejezhessék önmagukat” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketing igazgatója. „A kutatások szerint világszerte a szülők háromnegyede (79%*) szeretné, ha gyereke magabiztosabb lenne kreativitás terén – ezért fejlesztettük ki a LEGO VIDIYO termékvonalat, amely pontosan ebben segít. Tudjuk, hogy a gyerekek folyamatosan feszegetik kreativitásuk határait és a LEGO VIDIYO pontosan erre ad a zenerajongó gyerekeknek lehetőséget: a LEGO építés és a videóklip-készítés élményén keresztül segít a gyerekeknek szabadjára engedni a kreativitásukat.”

„Ez az innovatív és globális együttműködés, melyet a zene és a játék kapcsolata tesz lehetővé, elősegíti a gyerekek kreativitásának fejlesztését. Az önkifejezés gyakorlásával megrendezhetik és megvalósíthatják saját videóklipjeiket, melyeket másokkal is megoszthatnak. A LEGO VIDIYO nagyszerű módja annak, hogy több millió gyerek különféle dalt fedezhessen fel, miközben kedvenc előadójukról is többet tudhatnak meg” – mondta Olivier Robert-Murphy, a Universal Music Group és Brands ügyvezető alelnöke.