Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A genfi székhelyű nemzetközi szövetség idén először hirdette meg Magyarországon a “Live Communication Awards” pályázatot, hogy  különböző kategóriákban, az UNICEO tagokhoz köthető vállalatok, szakmai szervezetek stratégiájába illeszkedő, “élő kommunikációs” megoldásait elismerje.

Összhangban az UNICEO víziójával a díj meghirdetéssével a szövetség célja:

  • Kihangsúlyozni a rendezvények stratégiai szerepét, mint az üzleti fejlődés mutatóit, különösképp a márka iránti elköteleződés növelése és a céges üzenetek kommunikálása érdekében.
  • Új ötletekkel segíteni és inspirálni az UNICEO tagjait a saját rendezvényeik megvalósításában.
  • Elismerni a tagok tehetségéteseményeik bemutatásán keresztül.

A díjra a 2019-ben megrendezett eseményekkel lehetett pályázni.

Az öt kategória idei nyertesei:

Most Creative Event Hungary 2019: Westend
A Westend 20. Születésnap és Rebranding Kampány kulcseleme az óriás ajándékmarkoló játék volt.

A Westend közepén felállított 8x8x8 méteres gigantikus ajándékdobozból, 750 db egyforma dobozba csomagolt, a bérlők által felajánlott ajándékot lehetett kihalászni. A program eredményeként az új Westend applikációt közel 5.000 felhasználó töltötte le a rendezvény hónapjában. A társadalmi felelősségvállalás jegyében fogyatékkal élők is részt vettek a játékban. Az influencerek által kihalászott nyereményekkel pedig a XVII. Kerületi Virágoskert Gyógypedagógiai Intézmény Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskolát támogatták.

Most Engaging Event Hungary 2019: Microsoft
Microsoft Tech Summit 2019 kétnapos, ingyenes szakmai képzést nyújtott 600 informatikai szakember, fejlesztő részére. A Hands-on Lab program keretében 28 munkaállomáson bemutatott, 14-féle lab-aktivitás eredményezte a legnagyobb résztvevői „elköteleződést”, ahol valódi vállalati környezetet szimuláló eseteket oldattak meg, tesztelhettek és ismertek meg gyakorlati példákon keresztül.

Best CSR Integrated Event Hungary 2019: E.ON
Az E.ON Energy Globe Magyarország díj célja, hogy a leginnovatívabb hazai fenntarthatósági kezdeményezéseknek nyilvánosságot és elismerést biztosítson, és hozzájáruljon a környezet- és energiatudatos szemlélet népszerűsítéséhez. A gálán a nyertes pályázatok kihirdetése mellett minden programelem a fenntartható jövőről, a környezettudatosságról szólt. A digitális meghívóban felhívták a figyelmet a közösségi közlekedésre, a rendezvény egyszer használatos műanyag- és papírmentes volt. A vendégek üzenhettek önmaguknak a jövőbe arról, hogy mit tesznek meg ma a változásért. Ezt a videót 10 év múlva kapják meg. Pistoletto világhírű műalkotásán keresztül megoszthatóvá vált a gála fő üzenete „The Apple made whole again”: mindig van remény, hogy helyrehozzuk az eddig okozott károkat, hogy egy fenntarthatóbb jövőt építsünk.

Best Event Integrated into Corporate Strategy Hungary 2019: Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. a Skandináv lottó 20. évfordulója alkalmából rendezte meg Szuperkoncert elnevezésű, nagyszabású ingyenes rendezvényét. A több, mint 70.000 ember részvételével lezajlott esemény célja a márka-élmény kiterjesztése volt, a zene által. A 360 fokos termékkampány része volt a fiatalabb célcsoport elérése, elköteleződésük erősítése, egy hosszútávú új márkaelem építése, erős társadalmi szemléletformálás a fogyatékossággal élők integrációja érdekében, valamint az értékesítéstámogatás (a helyszínen 8 ponton, a kampány ideje alatt külön promóció a lottózókban, karitatív sorsjegyárusok bevonása).

Best Event Integrating Art 2019: BOSCH Magyarország
A Bosch valóban hisz abban, hogy mindenki tehetséges valamiben, és odafigyeléssel, valamint szorgalommal bárkiből sikeres ember lehet. Egy csapatmunkát szimbolizáló, a közös élményeket és egymás segítését fókuszba helyező projektet álmodtak meg: kórust szerveztek a Bosch budapesti munkavállalóinak gyermekeiből. 7-14 éves korú gyerekek, mintegy hat hónapos próbafolyamat alatt professzionális énektanár, valamint egy Oscar-díjas magyar film kórusvezetőjének segítségével készültek fel a premierre. A projektben a többezer munkavállalói elköteleződés mellett a családtagok részvétele is erősítette a „We are one Bosch-family” mottó megélését.

Jury Special Award 2019: Erste Bank
Az „Erste Future Symphony”a Bank fennállásának 200. évfordulójának alkalmából egy zenei időutazás volt, Johann Strausstól a Margaret Islandig, a Budafoki Dohnányi Zenekar közreműködésével. Az est folyamán sokféle zenei stílus képviseltette magát, az operától a komolyzenén és jazz-en keresztül, az elektronikusig. A blokkok között – moderátor helyett – összekötő kisfilmek adták a program ívét, amelynek alapját az Erste első ügyfele, Marie Schwarz története adta.

UNICEO_2020_665

A zsűri tagjai:

  • Apáti-Tóth Kata, Corvinus Egyetem kommunikációs vezető
  • Balla-Filetóth Rita, UNICEO stratégiai vezető
  • Bartha Balázs, Sanofi vállalati és kormányzati kapcsolatok menedzser
  • Bánhegyi Zsófia, Szerencsjáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgató
  • Bors Kata, Heineken International kommunikációs és változás menedzser
  • Diósi Imre, Michelin Hungária Kft. rendezvény és szponzorációs menedzser
  • Hladics Orsolya, Invitech ügyfélmarketing vezető
  • Horváth-Magyary Nóra, K&H Bank kommunikációs igazgató
  • Kaszab Stella, H1 Systems HR és marketing igazgató
  • Lippai-Nagy Irisz, AmCham ügyvezető igazgató
  • Liptay Gabriella, KPMG Magyarország marketing és kommunikációs igazgató
  • Maczelka Márk, SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezető
  • Mantuano Monika, HP Inc. marketing vezető
  • Máté-Kasza Bianka, Erste Bank Zrt. rendezvény specialista
  • Pócs Zsuzsanna, BMW Magyarország marketing vezető
  • Szányi Gabriella, BKIK marketing és PR igazgató
  • Tarsoly Norbert, D.A.S Jogvédelmi Biztosító Zrt. marketingigazgató
  • Tóth András, Microsoft Hungary marketing vezető
  • Váncsodi Réka, Volvo Hungaria marketing-kommunikációs vezető

Laurent Fuchs, az UNICEO elnöke, valamint Mantuano Mónika, a szövetség magyarországi alelnöke hangsúlyozta: “Az UNICEO legújabb kezdeményezése, a Live Communication Awards egy olyan szakmai elismerés, amelyet céges rendezvényekért felelős döntéshozók ítélnek oda az adott kategória legjobb projektjeit díjazva. Ezáltal a díj olyan értéket képvisel, ahol a kiválasztási szempontrendszer magas szakmai hozzáértést követel és a győztes vállalatok méltán lehetnek büszkék a rendezvényeikre.”