Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Budapesten és San Diego-ban is irodát működtető Stylers Group komplex informatikai megoldásokat nyújt, folyamatosan a szakma élvonalában jár és tudatosan keresi a kihívásokat, így mindig egy lépéssel a versenytársak előtt jár – írják. Magyarországon együtt dolgoznak például a Cofidis-szel, a KPMG-vel és az ELMÜ-vel, leginkább nagyvállalati szoftverek fejlesztésével, valamint mesterséges intelligencia alapú és oktatási szoftverekkel foglalkoznak. A cégcsoport 2019-es árbevétele az amerikai piacon közel 300 millió forint volt, melyet többek között az Oprah Winfrey és Deepak Chopra cégei számára fejlesztett informatikai megoldásokkal értek el, de több digitális ügynökséget is partnereik között tudhatnak.

„Nagyon örülünk annak, hogy komoly sikereket könyvelhetünk el az Egyesült Államokban, és egyre több ügyfél szavaz nekünk bizalmat ezen a rendkívül kiélezett piacon. Az üzleti eredmények mellett azonban más területeken is profitálunk a kint szerzett tapasztalatokból. A pezsgő techközösség tagjaként naprakészen követhetjük a trendeket, sőt, mi magunk is alakíthatjuk a jövő informatikai megoldásait. Ennek felbecsülhetetlen értéke van, legfőképp a magyar piacon, hiszen ezt a tudást azonnal a hazai ügyfeleink javára fordíthatjuk” – hívta fel a figyelmet Gönczy Gábor, a Stylers Group vezérigazgatója-tulajdonosa.

management_stylers

A cégcsoport alapító tagja a San Diego Tech Hub-nak, melyet 2018 decemberében hoztak létre azzal a céllal, hogy közösségbe szervezze a környékbeli IT-szakembereket. Az előadásokat és csapatépítőket ma már többszáz résztvevő látogatja, a közösség pedig közel 3000 fősre bővült. A programok nagy hangsúlyt fektetnek az IT-irányú átképzésekre, illetve az informatikai terület népszerűsítésére a fiatalabb korosztály körében. A szakmai felelősségvállalás nem csupán a külföldi tevékenységüket jellemzi, 2016-ban hozták létre hazai oktatási intézményüket, a Briaining Hub-ot.

„Olyan gyakorlatorientált képzéseket teszünk elérhetővé, melyekkel a vállalati környezetben is alkalmazható tudással rendelkező, minőségi IT-szakembereket képezhetünk a növekvő piaci igényeknek megfelelően. Nagyon fontosnak tartjuk a szakmai párbeszédet, az oktatást és az információs technológiával kapcsolatos ismeretterjesztést. Igazi digitális forradalom zajlik körülöttünk, ebből pedig minden szereplőnek ki kell vennie a maga részét, aki ezen a területen képzeli el a jövőjét” – hangsúlyozza Gönczy Gábor.

A Stylers Group 2020-ban is ambiciózus tervekkel fordul az amerikai piac felé: várhatóan tovább bővítik együttműködésüket a médiamogul Oprah Winfrey-vel, betörnének a kinti középvállalati szektorba szolgáltatásaikkal és nagy lehetőséget látnak a digitális termékek subscription alapú értékesítésében. Már útjára indult egy újabb innovatív fejlesztésük, az ultimatehumanperformance.com, ahol a sportteljesítmény növelésével kapcsolatos anyagok érhetőek el “video-on-demand” és digitális coaching szolgáltatásokon keresztül.