Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

„Áruházláncunk 2020 januárjától 34 INTERSPAR hipermarketében nem műanyag alapú, lebomló cserepekben is kínál virágzó és levelével díszítő szobanövényeket, hajtatott hagymás virágokat és pozsgásokat. A tervezett eladások alapján vállaltunk ezáltal több mint 350 kilogramm műanyag felhasználását spórolja meg. Az újabb „zöld” lépésre az motivált minket, hogy a SPAR vásárlói egyre környezettudatosabbak, mi pedig felelős vállalatként küldetésünknek érezzük, hogy alternatívák felkínálásával a környezettudatos hozzáállást erősítsük” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Lebomlo_viragcserepekkel_csokkenti_muanyagfelhasznalasat_a_SPAR_1

A SPAR a hazai kereskedelmi láncok közül az elsők között alkalmazza átfogóan – és hosszú távon kínálatban tartva – a szobanövény-árucsoportban a környezettudatos megoldást. A SPAR kínálatában megtalálható a babérlevél és a hajtatott hagymások lebomló cserépben, a broméliák kókuszrostban, a flamingóvirágok papírcserében, valamint a szukkulensek, azaz a szárazságtűrő növények kókuszrost-kaspóban, illetve tíz féle zöld szobanövény papírcserépben, amelyek 80%-ban vízállóak.  A termékek egyesével vásárolhatók meg, különböző cserépméretekben és akár felakasztható kaspóban is a zöldség osztályokon.

A lebomló cserepes, virághagymás színes növények keverékei – közte jácintok, nárciszok, tulipánok – az otthonok tetszetős díszeként szolgálnak. Az idővel teljesen eloxidálódó cserepeket, hogy ne ázzanak át, a nedvességnek ellenálló – kerámia – kaspóba célszerű tenni. A vásárlók pedig az elvirágzásukat követően tudják véglegesen földbe ültetni a hagymákat. A kókuszrost kaspót a kókuszdió külső, rostos védőburkából készítik, ezért ugyanolyan strapabíró, mint az agyagcserepek, így átültetés nélkül kiválóan alkalmasak növények nevelésére. Ha pedig már nincs szükség rájuk, 100%-osan komposztálhatók.

Lebomlo_viragcserepekkel_csokkenti_muanyagfelhasznalasat_a_SPAR_2

 

A SPAR célja, hogy a bevezetett alternatív megoldásokkal a környezettudatosabb vásárlásra ösztönözze a vevőközönségét.