Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A már harmadik éve megrendezett, HRKOMM Award díjat a HR szakmai sajtó meghatározó tagjai szervezik és ítélik oda a Magyarországon futó legsikeresebb munkáltatói kampányoknak és kommunikációs aktivitásoknak. Az idei rendezvényen az Accor kampányait employer branding stratégia és toborzási kampány kategóriákban ezüst díjakkal jutalmazták.

A vendéglátóipar és a szállodaszakma rendkívül komoly kihívásokkal küzd a munkáltatói oldalon. Az országosan is tapasztalható általános munkaerőhiányról az Accor hat különböző magyarországi márkájának húsz helyszínen működtetett szállodája is első kézből tud beszámolni. A munkaerőhiány mellett a munkavállalói fluktuáció is meghatározó probléma. A 300 szobásnál nagyobb magyarországi szállodákban 31%-os, míg a 100-200 szobás szállodák esetében 54%-os volt tavaly az éves munkavállalói fluktuáció.

„Az Accor által stratégiai szinten képviselt munkavállalói márkaépítés komoly eredményeket tud, és már tudott is elérni, ami megfelelő választ jelenthet a munkaerőpiaci kihívásokra – mondta Komlósi Gabriella, az Accor Talent & Culture vezetője. – Büszkék vagyunk arra, hogy munkánkat a HR-szakma rangos díja is visszaigazolta.”

Mind a díjnyertes employer branding stratégia, mind a szintén ezüstérmes toborzási kampány célja a globális „Feel welcome, feel valued” Accor márkaüzenet lokális megjelenítése volt.