Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az új Kaspersky branding egyértelműen jelzi, a vállalat elkötelezett a fejlődésben, és a jövőbeni iparági standardok fejlesztésének vezetőjeként kíván részt venni benne. A Kaspersky támogatja az olyan internetre kapcsolódó rendszerek kialakítását, amelyek már tervezésüktől fogva biztonságosak és elutasítja azon rendszereket, melyeknél a biztonság csupán egy kiegészítő lehetőség.

“A vállalat 22 évvel ezelőtti megalapítása óta mind a kiberfenyegetések, mind az iparágunk hatalmas változását és fejlődését láttuk, miközben a technológia egyre növekvő szerepe tölt be a mindennapi életünkben – a munkában és otthon is. Napjainkban a világnak új igényei vannak, és arculatváltásunk tükrözi küldetésünket, amellyel ezeknek az új igényeknek kívánunk megfelelni nemcsak ma, hanem a jövőben is. Az internetes támadásokkal szembeni védelem terén elért sikereink sorozata azt mutatja, hogy képesek vagyunk segíteni egy biztonságosabb világ építésében is, amely ellenálló a számítógépes fenyegetésekkel szemben. Olyan világ, ahol mindenki szabadon élvezheti a technológia által kínált előnyöket” – mondta az új arculatról Eugene Kaspersky, a vállalat vezérigazgatója.

Az új logót geometriailag és matematikailag pontos betűk alkotják, amelyek a legmagasabb minőségű szoftvermérnöki szakértelmet képviselik – ahonnan a vállalat indult és amely mellett továbbra is elkötelezett. A névváltozás során a „Lab” szót elhagyták.

“Az előző logónk alapját 1997-ben készítettük el, azóta természetesen sok minden megváltozott. Korábban a görög ábécé betűit használtuk, amelyek a kommunikációnk szélességének és mélységének megváltozása miatt már nem relevánsak – a jövőbe kell tekintenünk és a digitalizáció útján kell haladnunk. Logikusnak tűnt a Lab eltávolítása a nevünkből, amikor az új vizuális identitást fejlesztettük, mivel az arculatunkat is egyszerűsíteni akartuk oly módon, hogy az erősítse az újonnan ihletett filozófiánkat és küldetésünket, de egyben emelje ki cégünk sokrétű technológiáit” – mondta Andrew Winton, a Kaspersky marketingért felelős alelnöke.