Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon. A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A Magyar Public Relations Szövetség immár negyedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A pályázatra a Bridgestone tavaly novemberben, a nemzetközi prosztatarák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelő kampánnyal nevezett be.

Ezüst_díj

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award ezüst fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet is, amelyet mostantól egy évig használhat a vállalat.

„Rendkívül büszkék vagyunk a díjra és az ezzel járó kitüntető címre. Ez a díj egy pozitív visszajelzés számunkra, amely azt igazolja, hogy úgy is lehet kiemelkedő gazdasági eredményeket elérni, hogy közben felelős vállalatként törődünk munkatársaink és a helyi közösség egészségével, és fejlesztjük egészségtudatosságukat” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. „Célunk az, hogy vállalatunk egy olyan családbarát munkahely legyen, ahová jó bejönni dolgozni, és amely törődik munkatársaival” – tette hozzá.

A Bridgestone „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” kampánya arra ösztönözte a vállalat 1100 férfi munkatársát, hogy novemberben ne borotválkozzanak, növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szűrővizsgálat és a prevenció fontosságára. Az idejében felismert prosztatát érintő daganat ugyanis, legyen szó jó-, vagy akár rosszindulatúról, jól kezelhető. A megelőzés érdekében a vállalat a prosztata esetleges betegségére utaló jeleket mindössze 2 csepp vérből kimutató szűrést szervezett munkatársainak, az ezen való részvételre könnyed és laza stílusban, a gyár mosdóiban és ajtóin, ablakain kihelyezett hatalmas bajuszokkal, újsághirdetésekkel, rádióműsorokkal és közösségi média üzenetekkel ösztönözte őket.
(BrandTrend)