Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

50 éve, hogy a LEGO Csoport bemutatta a legelső nagy kockákat, amelyeket a kis kezek számára terveztek 1969-ben. Íme, néhány kiemelkedő mozzanat az elmúlt fél évszázad nagy építési pillanataiból.

Tudtad, hogy a DUPLO név a latin „duplex” szóból ered, aminek jelentése: dupla? A név először két, 1969-ben bemutatott LEGO DUPLO készleten szerepelt. És azt tudtad, hogy a LEGO DUPLO kockák minden tekintetben kétszer akkorák, mint a klasszikus LEGO kockák? Így minden kocka pontosan illeszkedik a LEGO rendszerbe a játék során, de ezt a 2:1 méretarányú megoldást nem volt könnyű feladat megtalálni. Mind a 4:1, mind a 3:1 arányt kipróbálták mielőtt Godtfred Kirk Christiansen, a LEGO Csoport második generációs tulajdonosa 1968-ban szó szerint megálmodta, hogy hogyan alakítsa ki a kockák gombjait. Ezáltal a klasszikus LEGO kockákkal is kombinálhatóvá váltak, így megalapozva a biztonságos és még inkább korosztálynak megfelelő LEGO építési élményt.

DUPLO50_1977-2019_DUPLO_figurak

A játékra való belső késztetés a természet módszere arra, hogy segítsen nekünk megérteni a világot. A játékon keresztül megtanuljuk, hogy mit jelent tartozni valahova, szeretve lenni és a boldogságot megélni. A születéstől 4 éves korig a gyerekek intenzív neurológiai átalakuláson mennek keresztül. Ez alatt a 4 év alatt megy végbe leggyorsabb tanulási és fejlődési időszak, amelyet egy ember élete során megtapasztal, ennek végén már kirajzolódik annak lenyomata, hogy valaki milyen felnőtté válik majd. Ezért minden LEGO DUPLO terméket arra terveznek, hogy inspirálják és segítsék a kisgyerekeket abban, hogy a kreatív és játékos élmények segítségével felfedezzék a bennük rejlő tehetséget, ami tovább formálja majd őket.

Először az 1970-es évek végén született meg ez az ötlet, amikor Kjeld Kirk Kristiansen úgy döntött, hogy külön márkaként összpontosít a LEGO DUPLO játékokra és a piros LEGO DUPLO nyuszi logó azóta található meg a termékek csomagolásán.Természetesen, az évek során több változtatáson is átesett, de a nyuszi ma is a márka jelképe maradt.

DUPLO50_idovonal-page-001

Ha a LEGO DUPLO egy személy lenne, valószínűleg az utolsó munkával töltött éveihez érkezne, amikor már elképzeli a nyugdíjas és élethosszig tartó pihenéssel töltött időket. De erről szó sincs. A játék egyre zökkenőmentesebbé válik, hiszen az olyan termékek, mint az új DUPLO gőzmozdony és tehervonatok úgy segítik a kicsik mozgását a hagyományos és digitális játék között, mint korábban semmi, bevezetve a kis építőket a korai kódolás világába, a színek felismerésébe és a számos szórakozást rejtő, kiegészítő alkalmazások használatába. Ezeknél fő cél a fizikai játékélmény ösztönzése és erősítése.
(BrandTrend)