Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

60 évvel ezelőtt, 1958. június 19-én kezdte meg pályafutását és professzionális natúrkozmetikai termékeinek megalkotását Molnár Dánielné kozmetikus, a mindenki által ismert Ilcsi néni. Lépésről-lépésre, kitartó munkával, az utolsó 35 évben fiával, a jelenlegi tulajdonos-ügyvezetővel Molnár Ferenccel együtt építette fel a kis családi vállalkozást, mely mára nemzetközi hírű professzionális natúrkozmetikai márkává nőtte ki magát, készítményeit a világ 24 országában ismerik és használják. Az Ilcsi azonban itt nem áll meg: nagy tervekkel kezdi meg fennállásának újabb fejezetét.

Nagyon fontos mérföldkő ez a cég életében, amit számos fejlesztéssel és új tervek megvalósításával ünnepel meg. Első lépésként, készülve erre az évre, már 2017-ben átalakították az Ilcsi márka arculatát és a termékek csomagolását (melyet abban az évben a “PAKK Csomagolásdizájn” versenyen az Év csomagolása és a Kozmetikum kategória Arany díjával tüntetett ki a Kreatív szaklap), ami által a márka minden eleme friss, és egyben elegáns külsőt kapott. Az arctejek, krémek, testápolók, és szérumok praktikus, “légmentes” airless flakon csomagolást kaptak, melynek előnye a könnyebb kezelhetőségen túl, hogy a termékek szavatossági ideje is növekedett.

Az innováció továbbra is lényeges része az Ilcsinél zajló munkának, ahol a hagyományokra és évtizedes gyakorlati tapasztalatra építve a fejlődés folyamatos. Ezen kívül szintén az intenzív fejlesztés része, hogy megkezdődtek egy új, megnövelt kapacitású termelőüzem kialakításának munkálatai is, amelyeknek az eredménye várhatóan 2019 nyarán válik láthatóvá.

Molnár Dánielné 1958-ban kezdte pályafutását kozmetikusként Budapesten, és már nagyon hamar elkészítette első saját krémjeit, mivel akkoriban csupán kb. háromféle, és rengeteg mesterséges adalékanyagot tartalmazó termék közül lehetett választani. Füvesasszonyoktól és dédmamájától tanult ismereteit latba vetve, a különböző bőrpanaszokhoz társítva keresett és dolgozott fel növényeket, melyeket évtizedekig a saját konyhájában kevert ki. Készítményeinek nagyon gyorsan híre ment, egyre több kollégája kérte, hogy adjon nekik krémjeiből.

A holisztikus tudású szakember képzései, hagyományokra építő, mégis előremutató megoldásai több egymást követő kozmetikusi generáció számára meghatározóak voltak, Ilcsi néni hagyománya ma jóval több, mint felejthetetlen emberi értékeinek összessége. Munkájukat az általa lefektetett elvekre építik, tudást mindennapi tapasztalataikkal igazolják, bővítik, fejlesztik tovább.

Ebből alakult ki lépésről lépésre az a ma már 163-féle professzionális natúrkozmetikumot gyártó családi vállalkozás, melynek termékeit a világ közel 24 országában elismerik és használják, és annyira népszerűek, hogy kihívást jelent lépést tartani az igényekkel.

ilcsi

“Az Ilcsi hitvallása az elmúlt 60 évben semmit nem változott: úgy gondoljuk, és tapasztaljuk is, hogy a természetben minden bőrproblémára létezik megoldás. Natúrkozmetikumaink ennek szellemében friss gyógynövényekből, gyümölcsökből, zöldségekből, gyógyvízből készülnek, így nem kivonatokkal, hanem élő hatóanyagokkal dolgoznak a bőrön. Ilcsi néni, édesanyám zsenialitása abban rejlett, hogy már 60 éve látta a természetesség fontosságát, másrészt kidolgozta azt az eljárást, amivel megvalósítható az alapanyagok lehető legkíméletesebb feldolgozása.” – mondta Molnár Ferenc, az Ilcsi tulajdonos-ügyvezetője, Ilcsi néni fia.
(BrandTrend)