Az LG Electronics mobilkommunikációs divíziójának új vezetője a barcelonai Mobile World Congress kiállításon beszélt a vállalat mobilpiaci stratégiájáról. A vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek, mint például a V30S ThinQ, fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában.
„Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD – audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek. „E tulajdonságok nem csak az új zászlóshajó készülékeink esetében élveznek majd elsőbbséget, hanem az olyan, két termékgeneráció közötti telefonoknál is, mint az LG V30S ThinQ, melyet épp most mutattunk be itt, Barcelonában.”
A nagyszerű hangzás az egyik olyan kulcsfontosságú termékjellemző a felső kategóriás okostelefonok esetében, amiért a fogyasztók az LG mobilokat választják. A jövőbeli készülékekbe az LG fejlett és folyamatosan továbbfejlesztett Hi-Fi Quad DAC technológiáját építik, az iparágvezető LG Chemmel fejlesztett akkumulátor-megoldások pedig szintén a vállalat fő prioritásai között szerepelnek. Az LG okostelefonok kamerái nem csak a lencsék és a kedvezőtlen fényviszonyok melletti megnövelt fotózási teljesítmény miatt lesznek a piac leginnovatívabb eszközei, de a mesterséges intelligencia révén a felhasználók a legjobbat hozhatják ki a kamerás képességekből, a tökéletes kép érdekében. Az LG az LCD és az OLED technológiák kutatás-fejlesztésébe is jelentős összegeket fektet be a jövőben.
„Az okostelefonok piaca nagyot fejlődött az elmúlt évtizedben, a kihívást pedig most az jelenti, hogy meghatározzuk a saját utunkat az elkövetkező 10 évre” — mondta Hwang. „Kevés másik olyan vállalat létezik, amely olyan mélységű tapasztalattal és termékismerettel rendelkezne, mint az LG. Feltett szándékunk, hogy még nagyobb szeletet hasítsunk ki a mobilpiacból, és a mesterséges intelligencia révén vezető szerepet töltsünk be a kivívott területen.”
(BrandTrend)