Kategória: Képes hír és Piac.

A SPAR hét üzletének modernizálására összesen csaknem 1,6 milliárd forintot fordít. A teljes körű felújítást követően Csornán, Bonyhádon, Kaposváron, Szolnokon és három fővárosi helyszínen már a megújult áruházak várják a vásárlókat.

„Az idén 25 éves SPAR piacra lépése óta folyamatosan fejleszti kereskedelmi hálózatát Magyarországon, fennállása óta több mint egymilliárd eurót fektetett be a hazai piacon. 2016 második felében további hét SPAR áruház újult meg” – hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

spar

Idén nyáron négy vidéki városban modernizáltak egy-egy SPAR üzletet. Csornán, az Erzsébet királyné utca 5. szám alatti üzletre 314 millió forintot fordítottak. Bonyhádon, a Széchenyi tér 5. alatti bolt átalakításának költsége meghaladta a 230 millió forintot, a forrás felhasználásával megújult az eladótér és új koncepciót kapott a berendezés.

Szeptember első napján vették birtokba a vásárlók Kaposváron, a Honvéd utca 57. szám alatt található, megújult SPAR üzletet. Összesen 455 millió forintot költött a cég a kaposvári üzletének modernizálására. Megújult az eladótér, és az új berendezési koncepció szerint valósult meg a belső kialakítás: új csemegepult arculat, látványpékség készült és új berendezéseket, hűtőbútorokat szereltek be. A szolnoki, Boldog Sándor István körúti üzlet felújítására pedig 104 millió forintot költöttek. A megújult egységbe csemegepult, sajtpult és húspult került be újdonságként és megújították a látványpékséget is.

A Budapesten található Nyírpalota utca 2-4. és a Nyírpalota utca 54. szám alatti boltokra egyaránt 104 millió forintot fordított a vállalat. Az eladótér felújítása mellett ezekbe újdonságként csemegepult, sajtpult, húspult került és helyszíni pékáru sütésre is lehetőség van már. A szintén Budapesten található Vasutastelep utca 4. alatti SPAR is megújult, itt a beruházás költsége meghaladta a 310 millió forintot. Az átalakított bolt eladótere nagyobb lett, megszépült a csemegepult arculata, és látványpékség is épült az üzletben.

„Az összes beruházásunkban közös, hogy korszerűbbé vált a boltok világítási és hűtőrendszere, így kevesebb energiát használnak az áruházak. Az üzletekben a frissáruk és a népszerű márkatermékek mellett a kiváló minőségű, kedvező árú SPAR sajátmárkás termékek, valamint a helyben sütött pékáruk is kaphatóak” – tette hozzá Maczelka Márk.

A SPAR a jövőben is folytatja az expanziót: az új üzletek nyitása mellett a meglévő áruházak korszerűsítése is hangsúlyos marad. A vállalat jelenleg összesen 343 SPAR szupermarketet, 32 INTERSPAR-t és 107 franchise üzletet üzemeltet, munkavállalóinak száma meghaladja a 13 ezret. 25 éves magyarországi működése alatt több mint egymilliárd eurót fordított beruházásokra.
(BrandTrend)