Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Hazánk piacvezető online médiamonitoring cége, a Neticle Technologies 2016 júniusától offline médiatartalmak figyelésével és elemzésével bővíti portfólióját. Ezzel a Neticle képes teljes körű média lefedettséget, integrált médiamonitoring szolgáltatást biztosítani ügyfelei számára.

A Neticle Technologies 2013 óta van piacon, első terméke és egyben portfóliójának zászlóshajója a Neticle online médiafigyelő- és elemzőrendszer, mely automatikus nyelvi algoritmusaival az online médiaelemzést üzleti döntéstámogatói szintre emelte. A feltörekvő startup alapítása pillanatától kezdve folyamatos és lendületes fejlődést mutatott, melynek eredményeként jelenleg már három önálló termékkel van jelen két ország piacán. Egy hazai sajtóügynökséggel kötött stratégiai megállapodás révén pedig a cég most újabb jelentős mérföldkőhöz ért, és idén júniustól offline tartalmak monitoringjára is kiterjeszti szolgáltatásai körét.

neticle_screenshot_with_computer

A stratégiai partnerség révén a Neticle médiafigyelő és elemző rendszer által figyelt és elemzett tartalmak köre jelentősen kibővül, a gyakorlatilag teljes körű online média és nyilvános közösségi média lefedettség kiegészül nyomtatott sajtó, rádió és televízió tartalmakkal is. Így mostantól nemcsak online, hanem offline tartalmak is megrendelhetővé válnak, a Neticle rendszerében pedig minden médiatér egységes formátumban, koherensen elérhető és egyszerűen kezelhető lesz. A felhasználók a Facebook említésektől és televíziós hír találatokon át minden releváns média tartalmat szöveg- és véleményelemezve megkaphatnak. Ezzel a lépéssel a startup cég hazánkban egyedülálló módon képes lesz integrált médiafigyelést és elemzést biztostani ügyfelei számára.

A Neticle csapata az offline tartalmak bevonásán kívül számos más fejlesztésen is folyamatosan dolgozik az ügyfelek igényeinek minél magasabb szintű kiszolgálása érdekében. Így jelenleg az Instagram, az App Store és Google Play tartalmak bevonása is folyamatban van, valamint az év végéig izgalmas, nyelvészettel támogatott social media management és üzleti intelligencia funkciók is bevezetésre fognak kerülni, a felhasználók egy integrált médiaközponton keresztül tudják majd nemcsak figyelni, de alakítani is a médiajelenlétüket.
(BrandTrend)