Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Maserati márka magyarországi eladásainak már rövid távon a megduplázására, középtávon pedig megháromszorozódására számít forgalmazója, a Wallis Pest Kft. azzal, hogy a márka belépett a városi terepjárók (SUV) szegmensébe – mondta Antal Péter ügyvezető.

A kft. 2013-ban nyitotta meg a budapesti Maserati szalont, amely a régió vevőit is kiszolgálja. A luxusmárka Ghibli modelljével az elmúlt csaknem négy évben a céges vevőket is megcélozták, az ügyvezető elmondása szerint Magyarországon eladott gépkocsik 25-30 százaléka cégvezetőkhöz kerül. A most bevezetett Levante modell pedig jól szerepelhet a Magyarországon dinamikusan bővülő SUV szegmensben – jelezte Antal Péter.

maserati-ghibli

A Wallis Pest Kft. tavaly 19 új autót adott el, 2014-ben még 13-at. A magyarországi utakon mintegy 150-170 Maserati fut.

A Wallis Pest Kft. 2015-ben mintegy 750 BMW-t, csaknem 100 Minit, 140 új motort, emellett 250 használt személygépkocsit és 100 használt motort értékesített. A cég árbevétele 2015-ben elérte a 15 milliárd forintot a 2014. évi 10,5 milliárd forint után. Adózott nyeresége tavaly 236 millió forintra nőtt az előző évi 33 millióról.
(MTI – BrandTrend)