Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A 2015-ös kiválósági (Center of Excellence) díj után 2016-ban újabb elismerésben részesült a British Telecom (BT) hazai Regionális Szolgáltató Központja: ezúttal Kelet-Közép-Európa legjobb szolgáltató központjának választották a Budapesten és Debrecenben működő üzleti szolgáltató központot.

A Varsóban megrendezésre került Central Eastern European Shared Services and Outsourcing Awards 2016 díjátadó gálán a szektor vezető szereplői is megjelentek, a világ 23 országából 129 vállalat képviseltette magát. A nemzetközi zsűri által kiválasztott díjazottak közül a British Telecom Regionális Szolgáltató Központja nyerte el a megtisztelő „Kelet-Közép-Európa legjobb szolgáltató központja” díjat.

Faragó Andor, a BT ROC Kft. ügyvezetője az elismerés kapcsán elmondta: „Nagyon boldog vagyok, hogy ennyire sikeres időszakot élünk, hiszen az évek óta tartó stabil és dinamikus fejlődésünk mellett néhány hónapon belül már a második fontos, nívós szakmai díjat is sikerült elnyernünk. Az, hogy a kelet-közép-európai térség legjobbjának választottak minket, nem csupán a BT, de az egész hazai SSC szektor, valamint az ágazatot támogató szervezetek nemzetközi elismerését is jelenti.”

bt

A BT Regionális Szolgáltató Központja 2007-ben három funkcióval kezdte meg működését hazánkban, ma már több mint 50 különböző feladatkörben, 18 idegen nyelven, 1800 alkalmazottal, 3000-nél is több nemzetközi ügyfelet támogat. A szolgáltatási területek közé tartozik többek között az ügyfélmenedzsment, a pénzügyi szolgáltatások, a hálózati és IT megoldások, valamint a különböző üzleti támogató szolgáltatások.

Az SSC szektor egyre növekvő magyarországi jelentősége a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) által kezelt beruházási projektekben is megmutatkozik: 2015-ben a 67 pozitív befektetési döntés közül 12 az SSC szektorból került ki, ezzel az ágazat a második helyen végzett a járműipar után. Az újonnan létrehozott munkahelyek számát tekintve az SSC szektor 17%-os részaránnyal, több mint 2200 új munkahellyel szintén a 2. helyet foglalta el.

A HIPA adatbázisa szerint jelenleg közel 90 vállalat több mint 100 aktív szolgáltató központtal rendelkezik hazánkban, összesen mintegy 37 000 munkavállalót foglalkoztatva. A több mint két évtizedes tapasztalatoknak köszönhetően Magyarország mára érett, jól bevált lokációnak számít, ahová a projektek többsége Nyugat-Európából és az USA-ból érkezik.
(BrandTrend)