Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Emirates ismét a világ legértékesebb légitársaság márkája lett a 2016-os Brand Finance Global 500 riportja alapján, amit tegnap hoztak nyilvánosságra.

A márka értéke 17%-kal nőtt, és elérte a 7,7 milliárd dollárt. Az Emirates az elmúlt 5 évben folyamatosan ért el egyre jobb helyezéseket a világ top márkáinak ranglistáján. Jelenleg a 171. a rangsorban, így 47 hellyel előzi meg a sorban következő légitársaságot. A vállalat megtartotta elsőbbségét a közel-keleti márkák között is. Az Emirates először 2009-ben került fel a Brand Finance Global 500 listájára, és a márka értéke azóta több mint duplájára nőtt. Stabil pozíciójának alapjai elkötelezettsége a legjobb termékek és szolgáltatások biztosítása iránt, illetve érzékenysége az utazók igényei iránt.

Boutros Boutros, az Emirates vállalati kommunikációért, marketingért és márkáért felelős divíziós alelnöke elmondta: „Az Emirates márkát olyan stratégia mentén építjük, ami tevékenységünk minden szintjén érvényesül. Az Emirates márkát nem csak marketing eszközökkel és szponzorációval különböztetjük meg más márkáktól, de minőségi termékek és szolgáltatások versenyképes kombinációjával, valamint utasközpontú technológiák révén is. Keményen dolgozunk azért, hogy előre meghatározzuk az utasok jövőbeli igényeit, előre megtervezzük az ezekhez kapcsolódó tevékenységeinket, fejlesztéseinket, és hogy megfeleljünk a folyamatosan változó elvárásoknak. Hisszük, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy teljesítményben túlmutassunk az iparági átlagon, és hogy pozíciónkat a jövőben is megőrizzük.”

„Az Emirates folyamatos szárnyal” – mondja David Haigh, a Brand Finance elnök-vezérigazgatója. „A Brand Finance elemzése alapján az Emirates népszerűbb, mint eddig bármikor, ami megmutatkozik a bizalommal, a döntéssel, a preferenciával, az elégedettséggel és a másoknak való ajánlással kapcsolatos fogyasztói attitűdben is. Növekedése, ami egy igen meggyőző történelmi fontosságú trend, előrevetíti, hogy 2020-ra az Emirates lesz az első közel-keleti márka, amely bekerül listánk első 100 helyezettje közé.

Emirates-Fleet-1

2015 ismét egy olyan év volt a légitársaság számára, ami a növekedésről és az innovációról szólt. Az Emirates tavaly ünnepelte megalapításának 30. évfordulóját, és az év során 6 új célállomást jelentett be, 150 úti célra növelve hálózatát. 26 repülőgépet szállították le a légitársaságnak, amellyel megtartotta a világ legnagyobb B777-es és A380-as flottáját üzemeltető társasága címet. Az Emirates jelenleg világszerte 37 városba repül az ikonikus A380-as modellel, amelynek védjegyeivé váltak az Emirates Onboard Lounge, a Shower Spa és a First osztály privát lakosztályai.
(BrandTrend)