Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Olasz designerek által tervezett, román gyártású cipő- és táskamárka érkezett Magyarországra. Az ötlettől a decemberi budapesti boltnyitásig hat hónap alatt jutottak el. A Váci utcában nyitott reprezentatív, galéria jellegű bolt a márka artisztikus jellegét hangsúlyozza. A tulajdonosok a budapesti üzlettől 700,000 euró forgalmat várnak.

A Musette elismert európai cipő- és táska márka, mely elsősorban művészi kivitelezésű termékeiről ismert. A cég 1992-ben alakult román kereskedőházként. A ’90-es években gyors növekedés és konszolidáció jellemezte, s az egyik legfontosabb román divatkereskedővé vált. 2000-ben újragondolta magát, megnyitotta első gyárát, s egy prémium divatmárka kiépítésébe kezdett, így mára női és férficipők, kézitáskák és további bőr kiegészítők luxus márkájává alakult. A cég 2000 és 2015 között folyamatos fejlődéssel olyan kiskereskedelmi üzletláncot épített ki, amely egyedi és minőségi termékeket kínál. A Musette jelenleg 29 üzlettel, 5 franchise partnerrel 4 kontinensen van jelen. A Musette design Olaszországban készül.

Musette catalogue 2

„Más luxusmárkáktól eltérően a Musette megfizethető áron igyekszik kielégíteni a modern városi nő igényeit. A magyar nők Bukarestben is érdeklődtek a márka iránt, ezért is volt természetes, hogy a következő üzletet Budapesten nyitjuk” – mondja Cristina Batlan tulajdonos, vezető tervező. Bukarest, Szófia, Bécs, Párizs, New York után ez a márka 29. boltja.

A Musette termékek Európában készülnek, különleges és finom alapanyagokból, exkluzív designnal, gondos odafigyeléssel. A prémium alapanyagokat neves, környezettudatos olasz gyáraktól szerzik be, s az olasz terveket Romániában gyártják le. Egy-egy darab elkészítése általában 100 gyártási lépcsőfokból áll. Az olasz tervezők munkája minden részletben megjelenik. A cég 5 millió eurós forgalommal, 450 munkatárssal dolgozik, s az elmúlt 4 évben 20% éves növekedési rátát produkált.

A Musette Budapesten a Váci utcában nyitott üzletet, azt megelőzően pedig a novemberi Marie Claire Fashion Daysen jelent meg először a nagyközönség előtt. A boltnyitás folyamata a tervtől a megvalósulásig 6 hónapot vett igénybe. Ez idő alatt a legnagyobb kihívást a megfelelő, reprezentatív elhelyezkedésű, és belsőépítészeti szempontból is alkalmas üzlethelyiség megtalálása jelentette. A tulajdonosok célja az volt, hogy az üzlet kialakítása közvetíteni tudja a Musette egyedi jellemzőit, és közvetlenül is megszólítsa a vásárlókat.

Musette catalogue 6

A Musette-nél nyitottak a visszajelzésekre, és biztosan a legjobb minőséget kívánják nyújtani a termékek mellett a környezet, a kiszolgálás, a vásárlói kommunikáció és kapcsolattartás terén is. A cél, hogy a termékek vásárlók életének valós részévé váljanak. A termékbevezetést ezekre az elvekre alapozva képzelik el, melynek központi eleme az esztétikum. Ez megjelenik a termékdesignban, az üzlet kialakításában. A Musette egy modern klasszikus, s a brand lényege is kontrasztos jellegében rejlik.

A többi európai bolt eredményeit alapul véve a tulajdonosok a budapesti üzlettől 700,000 euró forgalmat várnak.
(BrandTrend)