A Dielmar egy 100%-ban portugál tulajdonosi körrel rendelkező, férfi, konfekció ruházati márka, a cég a termékeit a magas minőség, közepes ár szegmensben helyezi el.
A cég története 1965-re nyúlik vissza, amikor is négy szabó megalapította a manufaktúrát, mint egy kis hagyományos szabóságot. Az 50 éves Dielmar-ra jellemző, hogy minden munkafolyamatot a legnagyobb körültekintéssel kezelnek, ellenőriznek; a modellezés, az innovatív design, a minőségi alapanyag kiválasztása és a tradicionális szabászati hagyományok egysége adja meg a tökéletes harmóniát, a kiváló végeredményhez.
A Dielmar marketing kommunikációjában nagyon fontos a szponzoráció, elsősorban híres futball klubokkal állnak szerződésben, mint például a SL Benfica és a Sevilla FC, de 2018-ig a márka a hivatalos ruházati partnere a portugál labdarúgó válogatottnak is.
Portugáliában számos saját és multi-brand üzletben megtalálhatóak a márka termékei. Jelenleg a Dielmar több mint 30 országban van jelen, és a management célkitűzései között szerepel a további terjeszkedés a nemzetközi piacokon, így jött el az ideje a magyarországi piacra lépésnek is.
A magyarországi bevezetést hosszas piackutatás előzte meg. A KSH adatai szerint a 2014. év végi adatok 13%-os emelkedést mutattak ruházat, textil és cipő termékek értékesítése kapcsán a 2013. év végéhez képest. A legfrissebb adat 2015. június 15-ei, amely szerint a 2014-es év ugyanezen időszakára vonatkozó mutató +8 %-os eredményt mutat a fent említett termék csoportokra vonatkozóan – mondta el a sajtótájékoztatón Vass Boglárka, a Dielmar magyarországi képviselője.
Jelen pillanatban a termékek Budapesten, egy váci utcai üzletben érhetőek el, de már előre haladott tárgyalások folynak további lehetséges értékesítési partnerekkel, akik vagy multi-brand/esküvői üzletükben veszik fel a márka termékeit a palettára, vagy önálló Dielmar üzlet nyitását tervezik.
(BrandTrend)