Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A magyarok körében idén nyáron is hódít a selfiebot, de sokan már nem elégszenek meg a hagyományos kép- és videórögzítő eszközökkel – derül ki az Olcsóbbat.hu adataiból.

selfie

2015. slágerei között vannak a vízálló fényképezőgépek és kamerák, amelyekkel végre a hobbibúvárok is megoszthatják élményeiket másokkal. Emellett sokan keresik a GoPro kamerákat, amelyek között ugyancsak vannak vízálló modellek. Ezek technikailag már mindent tudnak, amit hagyományos társaik, azzal a különbséggel, hogy sisakra, bringára, szörfdeszkára, vagy kajakra erősítve különleges felvételeket készíthetünk Full HD minőségben.

Ugyancsak szép számmal akadnak olyanok, akiknek már ezek az eszközök sem elegendőek, és több kell annál, minthogy bizonyos helyzetekben velük van egy extrém teherbírású kütyü. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító rendszerében az elmúlt időszakban özönleni kezdtek a megrendelések a víz- és ütésálló telefonokra. Ezek nemcsak építkezéseken, de sivatagi utakon, a tengerparton, vagy a sípályán is megbízható társaink lehetnek.

Persze ezeken túl a hagyományos okostelefonokat is sok magyar keresi a nyaralás előtt. Nemcsak azért, mert helyettesíti a térképet és a fényképezőgépet, hanem mert ma már a városokban egyre több szolgáltatást kínálnak a turistáknak, amelyeket kizárólag telefonnal tudunk igénybe venni. Ilyen például a QR kódos idegenvezetés. Ennek az a lényege, hogy mialatt egy megadott túraútvonalat járunk végig, a telefonunkon — a megadott kód leolvasása után — interaktív tartalmak jelennek meg, elmesélve, hogy mit kell tudnunk a fontos nevezetességekről.

Az online kereskedelem robbanásszerűen növekedett az elmúlt években, és ez az ütem nem lassult 2015-ben sem. Míg tavaly a hazai e-kereskedők 273 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak, idén ez a szám minden bizonnyal átlépi a 300 milliárdot is. Érdekes, hogy bár márciustól a nagyobb üzletek nem lehetnek nyitva vasárnap, a hét utolsó napjára eső rendelések növekedése nem kiugró, tehát a szabályozás az eddigi tapasztalatok szerint nem gyakorolt jelentős hatást az online vásárlási szokásokra.

A nyári felkészülés, a szükséges termékek beszerzése május második, illetve harmadik hetétől indul be.
(BrandTrend)