Tavasszal jelenik meg a boltok polcain a megújult Szerencsi kakaópor. Ezzel egy időben egy magasabb kakaóvaj tartalmú termék is megjelenik a boltok polcain. A márka 93 éves történetében most először vállalkozott ekkora mértékű újításra.
A fogyasztók a Szerencsi kakaóport „cicás kakaóként” ismerik, ezért a figura megújítását egy országos reprezentatív kutatás előzte meg.
Bár a grafika az évek során többször változott, a 93 éves márka történetében most először fordult elő, hogy ekkora váltásról határozzanak, ezért kíváncsiak voltak a fogyasztók visszajelzéseire. Ennek alapján született meg az új figura.
„A megújult, megfiatalított cicával azt szeretnénk kifejezni, hogy egy majdnem 100 éves márka is lehet modern, innovatív és emellett megőrizheti mindazt az értéket, amelyet a magyar háziasszonyok megszoktak és szeretettek benne. Hiszünk abban, hogy továbbra is a háziasszonyok kedvence marad a cicás kakaó” – mondta el Szabó Andrea, a Szerencsi kakaó brand managere.
Az új csomagolással egy időben a meglévő 10-12 százalékos kakaóvaj tartalmú kakaópor mellé új termékként egy 20-22 százalékos változat is a boltok polcaira kerül.
A kakaóvaj tartalom szerint többféle kakaót különböztethetünk meg, melyek különböznek egymástól ízükben és színükben is. A leggyakoribb a 10-12 százalékos kakaóvaj tartalmú kakaó, amely kitűnő választás a hétköznapi sütemények elkészítéséhez. A Szerencsi 20-22 százalékos kakaóvaj tartalmú termék, a zsírszegény kakaópornál sötétebb színt, intenzívebb illatot és aromát ad a süteményeknek, ezért leginkább a különlegesebb, alkalmi sütemények elkészítéséhez választják a háziasszonyok. „Fogyasztóink visszajelzése alapján döntöttünk úgy, hogy ezzel a magasabb kakaóvaj tartalmú termékkel is megjelenünk a polcokon” – mondta el Szabó Andrea. „Így a háziasszonyok, akik gyakran sütnek, eldönthetik, hogy kedvenc márkájukból melyik típust válasszák az adott süteményhez.”
(BrandTrend)