Kategória: Képes hír.

Vírusként szaladt körbe a világon a Durex kampányfilmje, amely arra hív fel mindenkit, hogy kapcsolja ki mobiltelefonját és a párjára figyeljen. A megoldás nyilvánvalónak tűnhet, mégis egy jól felépített világméretű csínytevésre volt szükség ahhoz, hogy kiderüljön, milyen nagy mértékben vagyunk rabjai a technológiának.  

A “Durex Connect” című film, mely révén öt nap alatt világszerte több mint 20 millióan kísérhették végig a filmben szereplő technológia-mániás párok érzelmi utazását, a vírus videókat rangsoroló globális listán már az első héten ötödik, az Egyesült Királyság hasonló listáján pedig első helyezett lett.

weight-sex-life-vitala-life

Az egész egy jól kidolgozott húzással kezdődött, amikor egy héttel a videó internetre kerülése előtt a Durex bejelentette, hogy olyan technológiai újítás fejlesztésébe kezd, amely forradalmasíthatja a szexuális életet. Minden jel arra utalt, hogy csak egy kattintásra vagyunk a szexuális forradalomtól, mivel a GSMA Mobiltechnológiai Világkonferenciára időzítették annak bejelentését, hogy Susie Leevel, egy valóságos technológiai vállalkozóval, a Siren Mobile vezérigazgatójával együttműködve a Durexlabsen belül technológiai részleget hoznak létre.

Világszerte 35 országból több mint háromszázezren regisztráltak a Durexlabs oldalán, hogy elsőként tudhassák meg a részleteket.

Ezt követően a Durex március 11-én reggel 9 órakor egy megindító és gondolatébresztő film youtube-on való közzétételével fedte fel a titkot, melyben a saját szexuális életüket felpezsdíteni szándékozó, tesztelésre jelentkezett párok is meglepődve hallották, hogy a megoldás egy egyszerű kapcsolóban rejlik, amely mindvégig a szemük előtt volt, és ami nem más, mint a kikapcsoló gomb.

Hogy további tartalommal töltse meg a bejelentést, a Durex megbízta a Durham University szexológiával és gender kutatással foglalkozó központját, hogy végezzen el egy kvalitatív kutatást (The Role of Smartphones and Technology in Sexual and Romantic Lives), mely rámutatott arra, hogy a megkérdezettek 40%-ával már előfordult, hogy elhalasztotta intim együttlétét párjával valamilyen technológiai eszköz miatt, mások pedig azért siettek mihamarabb befejezni a szeretkezést, hogy megnézhessék üzeneteiket. Sőt, a nyilatkozó párok harmada állította azt, hogy megszakították intim perceiket azért, hogy felvegyék a telefont.

Ukonwa Ojo, a Durex globális márkaépítéssel foglalkozó vezetője hozzáfűzte: „Ahelyett, hogy egyszerűen csak készítettünk volna egy filmet arról, hogy mennyire fontos kikapcsolni a telefonjainkat, hogy egymásra figyeljünk, a Connect kampány segítségével még egy lépéssel tovább mentünk, és egy érzelmekkel teli önreflexiós utazásra invitáltuk vásárlóinkat.”

„Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy a technológia mennyire fontos szerepet játszik magánéletünkben, és ismerjük pozitív oldalát, amely közelebb hozza egymáshoz az embereket, de nem mindannyian vagyunk teljesen tisztában azzal, hogy milyen mértékig képes az behatolni személyes kapcsolatainkba. A Durexlabses technológiai csínyre volt szükség ahhoz, hogy minél több embert végig tudjunk vezetni azon az érzelmi utazáson, melyen a filmet néző párok mentek keresztül. Reméljük, hogy ennek és a Durham Egyetemen folytatott kutatás eredményeinek tudatában sokan kétszer is meggondolják majd, hogy mikor nyúlnak a telefonjukhoz a hálószobában!”
(BrandTrend)