Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Októbertől jelentős változások történtek a GreenGo vezetésében. Új ügyvezetőként lépett előre Ádám Boglárka, korábbi marketingvezető.

„A GreenGo a fővárosi mobilitás terjedésében és egy környezettudatosabb, fenntarthatóbb jövő kialakításában játszik rendkívül fontos szerepet. A folyamatos fejlődés mellett további célom, hogy az eddigi előremutató visszajelzéseket beépítve még többen használják elektromos autóinkat és a greengózást még inkább közösségi élménnyé varázsoljuk, valamint a szolgáltatásunkat igénybe vevők bizalmát és elégedettségét tovább növeljük. Hiszek abban, hogy minden ember maga alakítja a saját környezetét apró, tudatos lépések megtételével” – mondja Ádám Boglárka ügyvezető.

Az alapító és korábbi ügyvezető Michaletzky Bálint ezentúl, mint fejlesztési vezető felel majd a GreenGo innovációs irányaiért és a felhasználói élmény növeléséért.

„A cégvezetési feladatokat átadtam Boglárkának, hogy inkább a szakmai kérdésekkel, fejlesztési feladatokkal tudjak foglalkozni. Boglárkát természetesen támogatni fogom ügyvezetői feladataiban, valamint azon fogok dolgozni, hogy a fejlesztési igényeket becsatornázzam, illetve a megvalósítás során a fejlesztést levezényeljem. Ezen kívül azon leszek, hogy  minél több városban tudjuk elindítani a GreenGo e-carsharing szolgáltatását” – mondja terveiről Michaletzky Bálint fejlesztési vezető.

Új marketingvezetőként pedig Koltai Dóra érkezett, aki korábban telekommunikációs és média cégeknél szerzett marketingvezetői tapasztalatot.

„Nagyon örülök, hogy egy olyan vállalathoz és márkához társulhatok, amely értékrendje hozzám személyesen is közel áll, és közösen tehetünk egy környezettudatosabb életmódért. Az a célom, hogy a GreenGo márkát olyan szilárd és konzisztens stratégiára építsük, amelynek következtében 100 százalékban elektromos flottánk még több ember számára lesz kézenfekvő és tudatos választás a közlekedésben” – mondja Koltai Dóra, marketingvezető.