Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

A WarnerMedia 2021. június 28-án bejelentette két új vezető kinevezését a frissen megalakult EMEA-régiós gyerektartalom-részleg vezetőségébe. Monika Oomen EMEA-szerte felel majd a márkaépítésért, a kommunikációért és a franchise-ok irányításáért, Lars Wagner pedig a CEE-régiós gyerekcsatornák igazgatója lett.

Az azonnal munkához látó Moonika Oomen a gyerektartalmakért felelős EMEA-régiós igazgató, Vanessa Brookman vezetése alatt dolgozik. Oomen feladata, hogy a régiós márka- és kommunikációs stratégiákat kidolgozza és bevezesse ezeket a cég családi márkái: a Cartoon Network, a Boomerang, a Cartoonito és a Boing vonatkozásában, beleértve az ezekhez tartozó franchise-okat, valamint a lineáris és digitális platformokat. A WarnerMediához való csatlakozása előtt Oomen jó pár fontos pozíciót betöltött a Disney-nél, legutóbb a marketingstratégiáért felelős EMEA-régiós igazgatója volt a vállalatnak.

Szintén Vanessa Brookman alatt lát munkához július 1-jétől Lars Wagner, aki a CEE-régiós, vagyis a közép- és kelet-európai csatornák igazgatója lesz. Hozzá tartoznak majd a lineáris csatornák mellett a VOD (video-on-demand), a YouTube-csatornák, a weboldalak és a közösségi média is. Wagner vezeti majd a helyi programmingot, prezentációt, marketinget, PR-t és a digitális területet. Az új igazgató 13 évnyi tapasztalatra tett szert a gyerek- és családi tartalmak terén: marketingigazgatója volt a német Playmobilnak, legutóbb pedig a Schleichnél dolgozott, ahol a tartalomstratégiáért felelt. Wagner emellett közreműködött a Disney, a ViacomCBS és a Discovery számos prémiummárkájának elindításánál.

Vanessa Brookman így kommentálta a két kinevezést: „Monika és Lars rengeteg tudást hoz a gyerek- és családi tartalomrészlegünkre, mindketten bizonyították, hogy innovatívak, jó vezetők és szakértői a digitális tartalomfejlesztésnek. Kiemelkedő eredményeket hoztak a márka-, szolgáltatás- és terméképítés területén. Nagy ambíciókkal nézünk a már létező, sikeres portfóliónk és az HBO Max gyerektartalmai fejlesztésének elébe. Meg vagyok győződve arról, hogy Monika és Lars egyaránt hozzá fognak járulni céljaink eléréséhez.”

Moonika Oomen elmondta: „Izgatottan várom a munkát ennél a cégnél, amelynek világszerte közkedveltek a márkái a gyerekek és a családok körében. Örömmel veszek részt abban a munkában, amely során a kiemelkedő minőségi rajzfilmeket nemzetközi jelentőségű témákkal hangolhatjuk össze, mint például az éghajlatváltozás – ilyen például az idei a Klímabajnokok kampány. Az eddig is erős kínálatnak és a nemrég újrapozicionált európai rajzfilmstúdiónknak, a Hanna-Barbera Studios Europe-nak hála nem tudok elképzelni inspirálóbb munkahelyet.”

Lars Wagner hozzátette: „A WarnerMediának elismerésre méltó az elkötelezettsége a minőség iránt, ami a gyerekeknek és családoknak szóló tartalmakat illeti. Kiemelkedő a csapatuk tehetsége, alig várom, hogy ennek én is részese lehessek. A WarnerMedia gyerekmárkái által hirdetett elfogadás számomra is fontos küldetés. Izgatottan várom, hogy közreműködhessek e modern gyerek- és családi márkák építésében a CEE régióban.”