Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Az eMAG Magyarország és az Extreme Digital marketingigazgatói tisztségének betöltése előtt Szauter Zsolt 15 évet töltött el az IKEA hazai és külföldi leányvállalatainál. A két piacvezető magyar e-kereskedelmi márkával kapcsolatban a legfontosabb feladatának azt tartja, hogy mindkét márka képes legyen megtartani azokat a felhasználókat, akik a járványhelyzetben próbálták ki először az internetes vásárlást.

szauter

“Úgy gondolom, hogy egyesített kapacitásai révén a két márka hamarosan eljut egy olyan pontra, ahol nem csupán a piacvezető szerep megtartása a cél, hanem az, hogy célközönségeik körében diktálják a legújabb online vásárlási trendeket. Kereskedelmi szempontból a legnagyobb potenciált a visszatérő vásárlók arányának növelésében látom, ehhez pedig a teljes vásárlói út alatt kell olyan pluszt nyújtani az ügyfeleknek, amelyre a versenytársak nem képesek. A járvány egy éve alatt három évet ugrott előre a hazai e-kereskedelem fejlődése, kis túlzással hamarosan nem lesz értelme külön online és offline vásárlókról beszélnünk. A fizikai boltok szerepe megváltozik, találkozási pontként működnek majd, ahol az eladóktól vásárlás előtt szaktanácsokat lehet kérni. A kiskereskedelem jelenleg is zajló átalakulása során az eMAG és az Extreme Digital hibrid működési modellje komoly előnyt jelent” – mondta el kinevezése kapcsán Szauter Zsolt, az eMAG és az Extreme Digital marketingigazgatója.

Az eMAG Magyarország 2019. márciusában jelentette be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem másik meghatározó szereplőjével, az Extreme Digitallal, 2020-ban pedig megnyitotta első magyarországi üzleteit is.