Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Michal Malysa az Eurowag új kommunikációs igazgatója. A szakember tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját, beleértve a public relationst, a sajtókapcsolatokat, a munkáltatói márkaépítést és a közösségi médiát.

Mielőtt az Eurowaghez csatlakozott volna, az új igazgató közel négy évig dolgozott a Deloitte-nál, ahol a pr-tevékenységért és a külső kommunikációért felelt, azt megelőzően pedig öt évig töltötte be a Grayling Public Relations igazgatói pozícióját. Jelentős kommunikációs tapasztalattal rendelkezik az üzleti tanácsadás, a technológia, az IT, a pénzügy és még további iparágak területén is. Az ügynökség előtt Michal nyolc évig újságíróként dolgozott a TV Nova, a Pražský deník, a Český rozhlas és a Česká televize sajtóorgánumoknál.

Michal Malysa

„Tudom, hogy mindenki ezt szokta mondani, de én tényleg nagyon izgatottan várom az új pozíciómmal járó feladatokat. Az Eurowag egy belföldi cégként indított, rohamosan növekvő szervezet, amely folyamatosan innovatív technológiákat vezet be a mobilitásban, és rengeteg, nemzetközi háttérrel rendelkező, tehetséges embert foglalkoztat A vállalat bővülésének és jövőképének, valamint az itt dolgozó szakembereknek köszönhetően az Eurowag Európa határain túl is vezető fintech szereplővé fog válni. Nagy megtiszteltetés, hogy részese lehetek a vállalat történetének” – összegezte Michal Malysa, az Eurowag új kommunikációs igazgatója.

„Michal profilja tökéletesen illeszkedik a jövőképünkhöz és az értékeinkhez. Tapasztalata kétséget kizáróan óriási lendületet ad az Eurowag márkaépítésének és még gyorsabban haladunk majd vele afelé, hogy a mobilitási szektor innovatív és fenntartható technológiai vezetőjévé váljunk” – jelentette ki Martin Vohánka, az Eurowag alapító vezérigazgatója.