Új pozíciójában Brian Ayling egy 540 munkatársból álló csapatot vezet majd, amelynek élén a Mars közép-európai üzletének fejlesztéséért és stratégiai irányításért felel. “A legfontosabb célkitűzéseinkben nincs változás: továbbra is a fogyasztóink középpontba helyezéséért, a kivitelezés tökéletesítéséért és tehetségeink továbbképzéséért dolgozunk” – mondta Brian Ayling.
Brian Ayling tapasztalt vezető. 2001-ben csatlakozott a Mars dél-afrikai klaszteréhez mint marketingmenedzser. Az elmúlt 18 év során különböző pozíciókban, különböző területeken erősítette a vállalatot. 2007 és 2010 között a Fejlődő Kategóriák igazgatójaként dolgozott a Mars márkák közel-keleti portfóliójának kialakításán. Majd a Wrigley szegmens regionális marketingigazgatójává lépett elő, egy erős csapat élére, abban a régióban, amely több mint 70 piacot foglal magában Afrikától a Közel-Keletig. Ebben a munkakörben is nagyszerű üzleti eredményeket ért el. Brian szintén részt vett egy új kenyai rágógumigyár építési stratégiájának kialakításában. 2015 és 2016 között ő koordinálta a Mars egyik kulcsfontosságú projektjét a szubszaharai régióban, a különböző Mars szegmensek összevonását a Mars Multisales ernyője alá, ahol egészen mostani kinevezéséig ő vezette az egységet.
“Nagyra értékelem, hogy egy újabb lehetőséget kaptam a Marstól karrierem továbbépítésére” – mondta el Ayling, és hozzátette: “A Mars egy olyan családi vállalkozás, amelynek egyedi vállalati kultúrája révén minden Munkatárs számára lehetővé teszi, hogy különböző piacokon, kategóriákon és területeken is kipróbálhassák magukat, és ezáltal fejlődhessenek. Az a karrierút, amelyet az elmúlt években a Marsnál Stéphanie-val és még sok más kollégával együtt bejárhattunk, jól mutatja ennek a szemléletmódnak az eredményességét. Nagy örömömre szolgál, hogy lehetőségem nyílik új szakmai tapasztalatokat szerezni Közép-Európában, amely a Mars Multisales legerősebb régiója, és amely mögött egy nagyon tehetséges munkatársakból álló, nagyszerű csapat áll.”
(BrandTrend)