Új marketingigazgatót nevezett ki a Borsodi Sörgyár Juhász Péter Tibor személyében. A szakember több mint 15 éves marketing szakmai tapasztalattal és számos hazai, valamint nemzetközi díj tulajdonosaként érkezik az idén 45 éves sörgyárhoz.
Juhász Péter Tibor tíz évet töltött el a Procter & Gamble-nél, ahol többek között márkaépítéssel, stratégiai és marketingkommunikációs tervezéssel foglalkozott. A Borsodihoz a telekommunikáció világából érkezik; 5 évig tevékenykedett a Magyar Telekom lakossági kommunikációs vezetőjeként, ahonnan egy friss, integrált szemléletet hoz a nagy múlttal rendelkező sörgyár életébe.
Rendszeres előadója a legismertebb hazai, marketingkommunikációval, digitális innovációval foglalkozó szakmai konferenciáknak. Szakmai kompetenciáját számos hazai és nemzetközi díj bizonyítja, amelyek közül a leginkább az egymás után két alkalommal elhozott, a kommunikációs szakma Oscarjaként is emlegetett cannes-i Arany Oroszlánra büszke. Korábbi csapataival számos elismerést ért el innováció, integrált kampány, illetve reklámfilm kategóriákban, valamint több alkalommal volt az Év Hirdetője is.
„Azonnal éreztem, hogy a Borsodi Sörgyár, mint a MolsonCoors csoport tagja, az a multinacionális vállalat, ahol egyszerre van jelen a globális és lokális szemlélet, a szakmai profizmus és az emberközpontú kultúra. Külön öröm és kihívás, hogy olyan márkákon dolgozhatok, mint például a Borsodi, Staropramen vagy Miller ebben az izgalmas, megújuló sörpiaci időszakban” – mondta Juhász Péter Tibor.
Juhász Péter Tibor 2018. február 21-től tölti be a Borsodi marketingigazgatói tisztségét.
(BrandTrend)