Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Az idei évben az E.ON fontos üzleti változásokon ment keresztül: a vállalat megújította arculatát és márkáját, a vállalati jövőkép középpontjába a digitalizációt, az új, okos hálózatokat és az energia-hatékony zöld megoldásokat helyezte. A stratégiai és üzleti feladatok mentén az E.ON marketing és kommunikációs szervezete is változott és kibővült 2017 végére. A Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon mostantól Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület-vezetői feladatokat, Kőrösi Gábor pedig a vállalati kommunikációs szakterület-vezetői feladatokért felel a vállalatnál.

Kovács Alexandra a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok külügy szakán és marketingkommunikáció mellékszakán szerzett diplomát, és az E.ON-nál kezdte karrierjét, 7 év alatt gyakornokból vált szakértővé majd a vállalat marketing és marketingkommunikációs szakterületének csoportvezetőjévé. Vállalati és külső kommunikációval, társadalmi felelősségvállalási programok kommunikációjával, ATL és BTL kampányok koordinálásával is foglalkozott, új pozíciójában a termékek és szolgáltatások marketingtámogatásáért és az E.ON márkáért felel.

Kőrösi Gábor a médiából érkezett: az ELTE szociológia szakán és a Színház- és Filmművészeti Egyetemen végzett televíziós műsorvezető-rendező szakon, majd 8 évig dolgozott a TV2-nél, ahol többek között a Tények és a Napló riportere, később pedig a Tények Reggel és a Tények Délben szerkesztő-műsorvezetője, majd a Tények felelős szerkesztője lett. Ezután a 2024-es budapesti olimpiai és paralimpiai pályázaton dolgozó csapathoz igazolt pr menedzsernek, majd az RTL Klub Hírigazgatóságát erősítve visszakanyarodott a televíziózáshoz, mielőtt az E.ON-hoz csatlakozott. A vállalatnál a PR kommunikációért, a sajtószóvivői feladatokért, a belső kommunikációért és a társadalmi felelősségvállalás programokért felel csoportvezetőként.
(BrandTrend)