Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

A tavasz megújulást hozott a közösségi média ügynökség életébe, februártól a NIVEA, áprilistól az ARTDECO márkával gazdagodott az ügynökség portfóliója.

Új kreatív vezető is csatlakozott a csapathoz, Marosfalvi Réka, aki korábban a Ringier Axel Springer Magyarország Kft.-t, majd a Marquard Media Magyarország Kiadó Kft.-t erősítette. Feladata a social media fotózások koncepcionális tervezése, koordinálása, illetve a kampányok stratégiai és kreatív tervezése.

A NIVEA márkát tenderen nyerte az ügynökség februárban, feladatuk a regionális kampányok hazai adaptálása és a márka közösségi média jelenlétének felügyelete, moderálása.

A Primőr Kozmetikai Kft. által forgalmazott ARTDECO márka megjelenését megújítják a közösségi médiában, cél a Németországban piacvezető exkluzív dekorkozmetikai márka hatékony megismertetése a hazai piacon egy teljesen új kreatív koncepció mentén.
(BrandTrend)