Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara új stratégiájához illeszkedve létrehozta a kommunikációs igazgatóságát, melynek vezetője Szányi Gabriella lett. Az új részleg feladata a sajtómegjelenések koordinálása mellett a kamarai tagok, a kollégák és a kamarai szervezetek közötti információáramlás elősegítése.

Ez a lépés illeszkedik a BKIK új stratégiájába, hiszen az új vezetésnek elsődleges feladata és célkitűzése a kamarai tagok számára egy olyan szolgáltatói kamara létrehozása, amely naprakész, hasznos információkkal és tudással látja el tagságát is.

Az igény mindkét fél részéről erős, hiszen a kamara által nemrég megrendezett első Vállalkozói Konzultáción a résztvevők a kommunikációt, a belső információáramlást nevezték meg az egyik legfontosabb feladatnak. A kamara vezetése pedig szinte az első intézkedései között hozta létre azt a kommunikációs igazgatóságot, melynek feladata ennek a belső kommunikációnak is az irányítása, működtetése.

A részleg vezetésével Szányi Gabriellát bízták meg, aki a napokban megrendezett Az üzletbarát PR-kommunikáció szakmai rendezvényen elmondta, legfontosabb feladatának az üzletbarát PR-kommunikáció kialakítását tartja a kkv-kal és a nagyvállalatokkal egyaránt.

szanyi

Szányi Gabriella mostani megbízatását megelőzően 6 éven keresztül a Penny Market Kft.-nél töltött be stratégiai PR manager pozíciót, ahol feladatai között az éves PR- Marketing stratégia kidolgozása, a teljes PR kommunikáció koordinálása mellett több száz fős konferenciák szervezése és a vállalati belső intranet kiépítése is szerepelt. Korábban pedig a TV2 kereskedelmi televíziónál dolgozott, ahol nevéhez fűződik a Hírnév program kidolgozása.

Az új igazgatót legfőbb célja, hogy a médiában, valamint a nagyvállalati, multinacionális szférában szerzett tapasztalatait kamatoztassa a szervezetben.
(BrandTrend)