Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

2016 szeptemberétől Török Diána gondozza szerkesztőként az IAB Hungary blogját. A feladatot korábban Szabó Ákos látta el a blog 2015 februári indulása óta. Dia feladata a blog „magasabb fokozatba kapcsolása”, az IAB új kommunikációs stratégiájának támogatása a blog tartalomstratégiájának újraszabásával, az IAB Hungary tagjainak, vezetőinek, partnereinek tudatosabb bevonásával a tartalomgyártásba.

A szakember a digitális mellett jelentős tartalomgyártói és tartalommarketing tapasztalattal rendelkezik. 2016. február 1-jétől marketing & knowledge manager pozícióban dolgozik a Neo Interactive ügynökségnél, ahol feladata a neo üzleti stratégiájának támogatása, a belső és külső tudásmenedzsment fejlesztése és a nem hagyományos ügynökségi projektek építése.

torok_diana_neo_interactive

Ezt megelőzően, 2011. január 1-jétől a Médiapiac márkáért felelt először főszerkesztő, majd tartalomfejlesztési vezető pozícióban. A print szaklap és az online verzió tartalmai mellett ő felelt a konferenciák tartalmainak kialakításáért is. 2011 szeptembere óta a Jazzy Rádióban hallható Médiapiac rádióműsor társ-műsorvezetője.

„A digitális kommunikációs szakma olyan intenzitással pörög és változik, hogy mi szakmabeliek sem könnyen követjük. Az IAB pont abban igyekszik mind több fronton segítséget nyújtani tagjainak és partnereinek, hogy ebben a pörgésben azonosítsuk a fontos jelenségeket, és akár egymást tanítva, egymástól tanulva keressük a hiteles infó-forrásokat, támpontokat, a fejlődés lehetőségeit. Ezt célozza a blogunk is, amit Dia személyében rutinos szerkesztő, szakmai körökben elfogadott, tudásterjesztésben lenyűgözően aktív személy irányít mostantól. A népszerű reklámipari kiadványok mellett kifejezetten látjuk azt a rést, sőt hiányt, amit egy szűkebb szakmai körnek szóló, népszerűség-kényszertől kevésbé hajtott iparági szervezet kiadványa nyújthat. Viszket a tenyerünk, pedig már belevágtunk” – mondta Kardos Gábor, az IAB alelnöke.

„A neo mindig is fontosnak tartotta a piac egészét fejlesztő tudásmegosztó projekteket, ilyen a jövőre tíz éves Digitális Média Tények Könyve, az Enter!Digital képzéseink vagy az Internetes Vásárlás Napja mozgalom. Dia többek között e projektek felelőse nálunk, így külön öröm, hogy szellemiségében nagyon hasonló feladatra kapott felkérést az IAB Hungary elnökségétől” – tette hozzá Soós Gergely, a neo ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)