Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

Draskovits Tímea egy éve került a Schibsted Classified Media Hungary Kft. által üzemeltetett Jófogáshoz. Nagy szerepe volt abban, hogy a cégnek sikerült megötszöröznie a tavalyi árbevételét. A fiatal szakember kereskedelmi vezetőként folytatja pályafutását, ezzel csatlakozik a cég stratégiáját meghatározó managementhez, és a közeljövőben bővíti sales csapatát is.

A Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi és Marketing szakán szerzett diplomát, pályáját pedig egy informatikai cég B2B gyakornokaként kezdte. Innen a Femina Media-hoz igazolt, ahol a sales-marketing kommunikáció mellett több mint négy évig kiemelt projektek operatív vezetéséért felelt.

Draskovits_Timea_a_Jofogas_kereskedelmi_vezetoje

„Egy ilyen egyedi, közös projekt kapcsán kaptam meghívást a Jófogáshoz, ahol az egyre fontosabbá váló árbevételi csatornák fejlesztése és továbbiak kialakítása volt a fő feladatom. Inspiráló volt egy ilyen dinamikusan fejlődő csapathoz csatlakozni, tanulni és együtt nőni, miközben folyamatosan törekedtünk arra, hogy olyan kényelmi szolgáltatásokat fejlesszünk, amelyek megkönnyítik és gyorsítják a felhasználók közötti adás-vételek folyamatát” – mondta az új kereskedelmi vezető.

A szakember kezdetben a Jófogás értékesítési és szolgáltatási projektjeiért felelt. Hozzá tartozott a felhasználói árbevételek mellett a céges hirdetőktől és a partneri együttműködésekből származó árbevételi csatornánk kezelése, fejlesztése, valamint az ingatlanpiacra történő belépéshez szükséges feltételek megteremtése, és egy belső kisebb értékesítési csapat kialakítása.
(BrandTrend)