Kategória: Hír és Karrier.

Admin kategória: Hír.

2016. február 1-jével marketing & knowledge manager pozícióba érkezett a Neo Interactive csapatába Török Diána. Feladata a neo üzleti stratégiájának támogatása, a belső és külső tudásmenedzsment fejlesztése és a nem hagyományos ügynökségi projektek (pl. Digitális Média Tények Könyve, Internetes Vásárlás Napja) építése.

Török Diána ezt megelőzően, 2011. január 1-jétől a Médiapiac márkáért felelt először főszerkesztő, majd tartalomfejlesztési vezető pozícióban. A print szaklap és az online verzió tartalmai mellett ő felelt a konferenciák tartalmainak kialakításáért is. 2011 szeptembere óta a Jazzy Rádióban hallható Médiapiac rádióműsor társ-műsorvezetője.

A szakember 2003-ban a Corvinus Egyetemen végzett. Emellett az ELTE BTK-ra járt francia szakra. Amikor nem dolgozik, akkor utazik, teniszezik, olvas, főz, eszik vagy macskás videókat néz.

„Az ügynökségi piac izgalmas időszakot él meg, itthon és nemzetközileg is. Az interaktív marketing túlzás nélkül napi szinten változik. Ebben a helyzetben szükség van olyan szakemberekre, akik a hagyományos ügynökségi működésen valamelyest kívülről, széleskörű piacismerettel tudják az üzletépítést támogatni. Dia érkezése ebbe a gondolatmenetbe illeszkedik” – mondta Soós Gergely tulajdonos-ügyvezető igazgató az új pozíció létrehozása kapcsán.
(BrandTrend)