Vezetőt igazolt a Viacom: szeptember elsejétől Dóczi Melinda a nemzetközi médiavállalat régiós marketingigazgatója. A szakember a közép-kelet-európai régió 13 országában felügyeli a marketingkommunikációs terület működését, így Magyarországon, Csehországban és Romániában is.
A Viacom új senior management tagjának nem ismeretlen a média világa, hiszen korábban a VIASAT3 és a VIASAT6 marketingigazgatójaként tevékenykedett, karrierjét pedig Londonban, a Viasat Broadcastingnál kezdte. “Hatalmas kihívás, hogy nemzetközi területen bizonyíthatok. Nagy segítségemre lesz ebben a számos jól ismert brand, valamint az, hogy a portfólió egy igazán széles célcsoportot ölel fel: egyszerre szólítjuk meg a Nickelodeon kis nézőit, a VIVA és az MTV csatornákat szerető tiniket, a Paramount Channelt kedvelő családokat, valamint a Comedy Central folyamatosan bővülő, népes nézőtáborát” – mondta a marketingigazgató.
Dóczi Melinda Bartosz Witaknak, a Viacom Közép-Kelet Európáért és Izraelért felelős vezérigazgatójának jelent.
(BrandTrend)