Kategória: Karrier és Képes hír.

2015 áprilisától Daniela Sedlonova a HRS GROUP kelet-európai regionális értékesítési vezetője. A szakember a HRS értékesítési csapatát vezeti Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában, Horvátországban, Bosznia-Hercegovinában, Szerbiában, Albániában, Montenegróban, Macedóniában, Bulgáriában és Romániában. Feladata meghatározni a HRS értékesítési stratégiáját, hogy a cég az ügyfeleinek a legszélesebb választékot kínálhassa a legmegfelelőbb feltételekkel, a legjobb árakon.

Daniela Sedlonova Inside Sales Managerként csatlakozott 2013-ban a HRS GROUP-hoz Csehországban. Fő feladatai közé tartozott a tanácsadás és a HRS-sel szerződésben álló szállodák támogatása, új szállodai partnerek keresése és a HRS versenyképességének biztosítása. A szakembert pár hónapon belül előléptették Csehország és Szlovákia Hotel Sales Managerévé.

Daniela Sedlonova 1

Daniela Sedlonova több mint 10 év tapasztalattal rendelkezik az online szállásfoglalás területén. 2005-ben diplomázott turizmus-menedzsment szakon és 2005-ben a Wotifnál, Ausztrália vezető utazási weboldalánál kezdte meg karrierjét, ahol eleinte Csehország és Magyarország termékmenedzsere volt, majd a német és az osztrák piacért is felelős lett. Végül Közép- és Kelet-Európa termékmenedzsereként 2013. novemberéig dolgozott a Wotifnál, amikor csatlakozott a HRS csapatához.

Agnieszka Sapa, a HRS Hotel Solutions Közép-Európa és Oroszország részlegének igazgatója elmondta: “Biztos vagyok benne, hogy Daniela megállja a helyét új pozíciójában és segíteni fogja a hotel porfólió további növekedését Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és a balkáni régióban. Ezeken a piacokon kiváló platformmal rendelkezünk a szállodai partnereink kiszolgálására és további, új lehetőségek kiaknázásának nézünk elébe.”

Daniela Sedlonova, az új kelet-európai regionális értékesítési vezető hozzátette: “Ez a kinevezés remek lehetőséget ad egy kiváló szakértői csapat vezetésére és támogatására, hogy személyes erősségeiket hatékonyabban ki tudják használni a vállalat céljainak elérése érdekében.A  szenvedéllyel, innovatív gondolkodással végzett munka és a kiváló csapatszellem a fejlődés útja.”
(BrandTrend)