Kategória: Hír és Karrier.

Kardos Ágnes a Külkereskedelmi Főiskolát követően közgazdászként végzett a Pécsi Tudományegyetemen.  Pályafutását a Tesconál kezdte, ahol kiskereskedelmi és marketing területeken dolgozott, majd az Adidas kelet-európai regionális marketing menedzsere volt. Az OBI marketingvezetőjeként a teljes körű marketingtevékenység irányítása mellett az ügyfélszolgálati feladatokért is felelt. A Tarsago Magyarország előtt nemzetközi ingatlanfejlesztési projektek üzletfejlesztési és marketing stratégiájának kidolgozásában vett részt.

KardosA_foto

Az új country manager feladata, hogy a Tarsago minél jobban kihasználja azt a direkt marketing, telemarketing és e-dm területen megszerzett tapasztalatot, amely a cégcsoport regionális szinten több mint 28 millió magánszemély elérését lehetővé tevő adatbázisán alapszik. Az 1 millió céget tartalmazó adatbázisra építve pedig a B2B kommunikációban várják újabb piaci lehetőségek kiépítését az új vezetőtől. Kardos Ágnes feladatai közé tartozik továbbá, hogy a Tarsago médiavállalkozásként is megerősítse pozícióit a magyar piacon, portfoliójában olyan márkákkal, mint a legmagasabb előfizetői táborral rendelkező Reader’s Digest magazin, népszerű ismeretterjesztő könyvek, valamint videó – és hanganyagok.
(BrandTrend)