Kategória: Karrier és Képes hír.

A szakember márciustól a Lakatos Márk Group médiadivízióinak tevékenységét hangolja össze, azaz hozzá tartoznak az egyes projektek irányítási és koordinálási feladatai. A nők megjelenését, gondolkodásmódját megreformáló cég 2011-ben alakult, és ezzel Lakatos Márk stylist branddé nőtte ki magát: TV műsorokkal, átalakító szépségszalonnal, vintage üzletekkel, tréningekkel és könyvekkel.

“Bence felel majd a csoportok tartalmi és kereskedelmi felépítéséért, valamint a szponzoráció és a sales operatív irányításáért. Biztos vagyok benne, hogy ötleteivel, sok éves gyakorlatával és lendületes gondolkodásmódjával minden platformon segítheti a csapat munkáját” – nyilatkozta Hámori Barbara, a Lakatos Márk Group tulajdonosa.

Arkos Bence

Árkos Bence pályafutását az RTL Klub-hoz tartozó R-Time média-kereskedőháznál kezdte, ahol az anyacsatornán kívül a kábelcsatornák, valamint online felületek értékesítéséért és új termékek kidolgozásáért felelt. Hét év után az e-bola reklámügynökség médiaigazgatója lett, ahol egy új hirdetési forma magyarországi bevezetése mellett különböző gerilla-, vírus-, social- és content kampányok felépítésért felelt. Innen került a TV2 értékesítési és marketing csoportvezető pozíciójába. A Lakatos Márk Group előtt az Emocionális Marketingnél bizonyított.
(BrandTrend)