Kategória: Karrier és Képes hír.

A korábban vállalati kommunikációs asszisztens munkakört betöltő szakember feladatai közé tartozik mostantól a cégcsoport weboldalainak, a social media csatornáknak, valamint a központi kiadású belső kommunikációs kiadványok és felületek teljes körű fejlesztése, különös tekintettel a tartalmi, marketing és technikai szempontokra.

Bosch_TothEdit

A szakember 2010 óta dolgozik a vállalatnál, ahol gyakornokként kezdte pályafutását, majd kommunikációs asszisztensként a vállalati kommunikáció minden területére rálátása volt és az utóbbi két évben már a digitális média egyes projektjeit önállóan vezette, többek között a kezdetektől aktívan részt vesz a Bosch csoport hivatalos facebook profiljának stratégiai kidolgozásában, tartalmi fejlesztésében.

„A digitális média használata eddig is megkerülhetetlen volt, de egy olyan innovatív vállalatnál, mint a Bosch ez mára kulcsfontosságú vált. Ez a terület megérdemelt már egy önálló pozíciót. Ki lenne erre alkalmasabb, mint egy olyan fiatal szakember, aki aktív részese volt a ma használt eszközök legtöbbjének bevezetésének és azóta is ő tartja életben” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Ficzere Ferenc, a magyarországi Bosch csoport kommunikációs és jogi igazgatója.
(BrandTrend)