Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A 2021-es Gartner Magic Quadrant 18 széleskörű IoT szolgáltatást nyújtó szervezetet vizsgál világszerte. Ezek közül a Vodafone a legmagasabban értékelt két szempontból is: a vevői igények megértését és azok legmagasabb szintű kiszolgálását jelentő “látás teljességének”, illetve a szolgáltatások testreszabottságában és azok könnyű elérhetőségében megnyilvánuló “kivitelezés képességének” szempontjából.

Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese elmondta: “Az elmúlt 12 hónapban globálisan több ezer ügyféltől érkezett visszajelzés, akik szerint az IoT segítette őket ellenállóbbá és rugalmasabbá válni, illetve fenntartani az üzlet folytonosságát ebben a fennakadásokkal teletűzdelt időszakban is. De akadnak még további előnyök is. Az IoT elősegíti a vállalatok innovációját és a nyereséges növekedést. A tapasztalatok alapján az IoT-t használó ügyfelek hozzáférnek a kiaknázatlan adathalmazokhoz, melyek stratégiai gondolkodásra ösztönzik őket, új üzleti modelleket alkalmaznak, illetve javul ügyfélelégedettségük is. A vállalatok az IoT technológiákat hatékonyságuk és agilitásuk fejlesztésére, valamint a környezetszennyezés csökkentésére használják.” Hozzátette: „Az IoT megoldások egyre jelentősebb térhódítása Magyarországon is megfigyelhető – a hazai vállalkozások is felismerték, hogy az IoT alapú innovációk alkalmazása nélkülözhetetlen jövőbeli sikerességük szempontjából. A Vodafone Magyarország hazánkban is piacvezető az IoT szolgáltatások tekintetében, így kiemelten fontosnak tartjuk, hogy folyamatosan új megoldásokat kínáljunk ügyfeleink számára.”