Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az Accor jutalmakat, szolgáltatásokat és élményeket kínáló életmódprogramja, az ALL (Accor Live Limitless) új globális digitális szórakoztató kampánya a felfedezés örömét nyújtja a tagok és a szélesebb közönség számára a jelenlegi különleges helyzetben, amikor új életmód szerint kell élnünk és dolgoznunk otthonunkban.

A#ALLathome közösségimédia-kampány keretében az ALL tagjai és az érdeklődők informatív és inspiráló tartalomsorozatot követhetnek olyan témák köré építve, mint a sport, a gasztronómia és a szórakozás.

A világ átmenetileg megnyomta a szünet gombot. Mi most is lehetővé szeretnénk tenni vendégeink számára, hogy otthonuk kényelméből továbbra is hódolhassanak szenvedélyeiknek. Ehhez partnereink és nagyköveteink által készített különleges digitális tartalmakat és élményeket kínálunk. Hisszük, hogy ebben az időszakban is együtt lehetünk, akkor is, ha külön éljük életünk” – mondta Ian Di Tullio, az Accor vendégélményért felelős alelnöke.

Néhány várható különleges aktivitás :

  • Sport: fitness Ken Grouppal, reggeli rutin és exkluzív interjúk a Paris Saint-Germain játékosaival (Marquinhos és Marco Verratti), tréning a kétszeres olimpiai bajnok dzsúdós Teddy Rinerrel, e-sportverseny a Paris Saint-Germainnel

  • Gasztronómia: süteménykészítés 2019 legjobb párizsi cukrászával, Quentin Lechat-val, főzőórák Pierre Sanggal és a gasztronómia sok más díjnyertes művészével.

  • Szórakozás: élő DJ-szettek az ibis Music feltörekvő művészeivel, exkluzív tartalom és lejátszási listák a Montreux Jazz Fesztivál résztvevőivel