Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

A top „ipari” találkozó tapasztalt kommunikációs menedzserekkel május 30-án, a cseh piacon kerül megrendezésre Prága centrumában.

A kommunkiációs csúcstalálkozó bemutatja az új platformot ami összehozza az érdekelteket, az ügyfelek, mind a vállalatok, mind az intézmények, valamint a kommunikációs és marketing ügynökségek képviselőit.

A program fókuszában mind pénzügyi, mind társadalmi szempontból az eredmény orientált kommunikáció áll.

A digitalizáció számos új csatornát és érintési pontot hoz létre, amely gyakran paradox módon vezet a “porlasztáshoz” és a kommunikációs hatékonyság elvesztéséhez.

IMG_3665

A Communication Summit 2018 együttműködés a PIAF Festival és Blue Events között, és célja, hogy olyan platformmá váljon, amely összehozza mindazokat, akik érdeklődnek az iránt, hogy vonzó pénzügyi és társadalmi hatásokat érjenek el a jelenlegi összekapcsolt világban.

A PIAF Festival-nak magyarországi partnere az előző évekhez hasonlóan 2018-ban is a BrandTrend.

A program közel 40 helyi és külföldi előadót tartalmaz, mind az ügyfeleket, mind az ügynökségeket képviselve. Az előadók gyakorlati példákat mutatnak be, hogyan lehet világos gazdasági és társadalmi hatásokkal hatékonyan kommunikálni.

IMG_3775

A fő plenáris program szakértői:

Tomáš Varga: a Publicis One új regionális igazgatója, megmutatja az integrált kommunikáció előnyeit a csatlakoztatott világban.

Bjorn Stahl: a PIAF 2018 svéd zsűri elnöke elmagyarázza, miért fontos egy kicsit félni, mielőtt hirdetési kampányt indítanánk.

Alžběta Houzarová: a cseh és szlovák Google kommunikációs vezetője példákat mutat be, hogyan lehet Európa-szerte”megvalósítani” az internetet.

Iwo Zakowski: a Burger King legfőbb vezetője még a hitetleneket is meg fogja győzni, hogy a kommunikáció következetes módon különböző csatornákkal és érintkezési pontokkal működik.

Martin Woska (Triad) és Markéta Plichtová (O2): nagyon konkrét példát mutatnak be, hogy a “márka, a jó és az üzleti” háromszög értelmes és eredményeket hoz.

Tomáš Vyhnálek (People in Need) : reményt ad nekünk abban, hogy az oktatás hozzájárulhat a média és az információ manipuláció elleni küzdelemhez.

A délutáni programrészek lehetővé teszik, hogy kérdezzük meg mindazokat, amik érdekelnek a reklámhírek területén, PR és marketing, beleértve a közigazgatás és a non-profit szektor kommunikációját.

834x590

A csúcstalálkozó nagyszabású döntője a PIAF 2018-as győztesének előadásával felajánlja a lehetőséget, hogy jó ételeket és italok mellett beszéljenek más emberekkel az iparágból.
(BrandTrend)