Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

1984-ben három amerikai jó barát, Blake Roney, Sandie Tillotson és Steve Lund megálmodott egy olyan vállalatot, amelyiknek egyik legfőbb célkitűzése, hogy progresszív termékekkel segítse elő az emberek öregedési folyamatainak lelassítását. Ha belegondolunk, a nyolcvanas években önmagában véve az is úttörő koncepció volt, hogy szépségipari termékek előállításához innovatív alapanyagokat használtak, ráadásul termékeiket a legfrissebb tudományos kutatások eredményeire alapozták, vagyis a globális egészség- és szépségipari paradigmaváltás elindítói lettek. Piacra lépéskor 12 termékkel rendelkezett a vállalat; mára a világ csaknem ötven országában több mint 600 különféle termékkel van jelen.

A történet 1984-ben azzal vette kezdetét, hogy az új, az öregedésgátlásra felesküdött szépségipari vállalat a világon az elsők között alkalmazott termékeiben a pórusokat eltömítő ásványi olajok helyett természetes nedvességmegkötő anyagokat. Az alapítók a következő években a világ elismert kutatóiból álló tudásbázist állítottak a termékfejlesztés szolgálatába, 1996-ra pedig kidolgozták azt a minőségbiztosítási rendszert, amely hat ponton felügyeli és garantálja, hogy a vásárlókhoz valóban az kerüljön, amire ígéretet tettek. Már ekkor, a kilencvenes évek második felében szigorúan ellenőrizték az alapanyagok kiválasztását, magukat az alapanyagokat, az összetevők szerkezetét, a standardizációs folyamatokat, a termékek biztonságát és bizonyítási eljárásokon alapulva egyúttal a termékek igazolását is megvalósították. 1998-ban a vállalat megvásárolta az étrend-kiegészítőkre specializált Pharmanex-et, így ezeket a termékeket is bevették a kutatás-fejlesztési programba és bevetették az öregedési folyamatok lassítása érdekében.

Az ezredforduló előtti év mérföldkőnek számít az öregedésgátlásban. Történetünk főhőse ekkor vezette be forradalminak számító öregedésgátló rendszerét, amely természetes hámlasztási folyamatok alfa-hidroxisavakkal történő felgyorsításán alapult, s a bőr öregedésének számtalan hatását 7 nap alatt volt képes befolyásolni. 2001-ben a vállalat elsőként vitte piacra az akkor még igen kevéssé ismert peptidek technológiáját: a prokollagén peptideket azért hozták létre laboratóriumi körülmények között, hogy a bőr strukturális fehérjéinek termelését végző sejtek számára az öregedést lassító jeleket küldjenek. 2005-ben piacra került a szabadalmazott Galvanic Spa System: világszerte az első olyan termék, amely az otthonok kényelmébe vitte a kozmetikai kezelések által kínált jótékony hatásokat. 2009-ben váltak elérhetővé a Galvanic Spa System arcgélek ageLOC technológiával. Az exkluzív ageLOC szabadalom technológiai célkeresztjében az arSuperMarkerek, vagyis azon, a testkémiai folyamatokat befolyásoló összetevők állnak, amelyek az öregedés folyamatát befolyásolják.

Napjainkra a professzionális öregedésgátlás középpontjában a személyre szabott megoldások állnak. 2016-ban lépett piacra az ageLOC Me elnevezésű, személyre szabott arcápolási rendszer.  Ezzel és a hozzá tartozó okostelefonos applikáció bevezetésével a vállalat az „okoskozmetikumok” világában is megvetette a lábát. A bőrkiértékelő, online vagy okoseszközökön elérhető rendszer kérdéseket tesz fel a felhasználó egyedi öregedéséért felelős körülményeiről, amelyhez számításba kell vennie például az éghajlatot, a bőrtípust és környezetet is. A rendszer ezt követően a lehetséges kb. 2000 kombináció közül választja ki a személyre szabott arcápolási kombinációt. A 2018-as év technológiai mérföldköve az otthoni arcápolási kisgépek családjának új tagja, amelyről a cég Magyarországon 2018 januárjában rántja le a leplet.

A krisztusi korban lévő vállalat alapítása óta összesen 28 tudományos szabadalmat jegyzett be, a hozzá köthető szakemberek több mint 80 tudományos cikket, posztert publikáltak, illetve prezentáltak, 2010-ben pedig a Forbes a céget a „100 legmegbízhatóbb vállalat” közé is beválogatta.

A hazánkban 2005 óta jelen lévő Nu Skin – mert bizony róla és az ő tudományos tevékenységéről szól a történet – öregedésgátló termékeivel és a személyre szabott, otthoni kozmetikai kezelést biztosító okosmegoldásaival forradalmasította az egészség- és szépségipart, számos rangos, innovációs és designdíjat nyert el világszerte.
(BrandTrend)