Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az LG Display a prémium televíziók kulcsfontosságú piacaként tekint Európára, és kiemelt célja, hogy az idei ünnepi szezonban az OLED képernyős készülékek kerüljenek a fogyasztók kívánságlistájának élére.

“Európa ideális feltételeket biztosít az OLED termékkategória terjeszkedéséhez, hiszen itt egyrészt magas az új technológiák elfogadottsága, másrészt minden iparágban magas a prémium szegmens piaci részesedése” – mondta a cég első Európai OLED Nap elnevezésű rendezvényén Sang-Deog Yeo, az LG Display elnöke és marketing igazgatója. “Az LG Display elkötelezett amellett, hogy a következő két évben a lehető legnagyobb mértékű expanziót hajtson végre a nagyképernyős OLED készülékek globális piacán.”

A rendezvény résztvevői betekintést nyerhettek az LG Display európai és globális OLED TV stratégiájába, valamint az OLED-del kapcsolatos jövőbeli tervekbe és a technológia alkalmazási lehetőségeibe. Az eseményen olyan vezető európai OLED TV gyártók vettek részt, mint a Loewe, a Bang & Olufsen, a Philips, a Grundig, a Metz, a Panasonic, a Toshiba és az LG Electronics, de további iparági szervezetek is képviseltették magukat, köztük az Európai Kép- és Hangszövetség (European Imaging and Sound Association — EISA), a GfK piackutató intézet, valamint a Red Dot is.

“A jövőben még gyorsabban nő majd világszerte az OLED technológiát választó fogyasztók aránya és az OLED technológiát alkalmazó készülékek száma is” – mondta Sang-Hoon Lee, az LG Display szenior alelnöke, a cég televíziós üzletágának értékesítési és marketing vezetője. “Az OLED elismertségének köszönhetően azok a gyártók, amelyek ezt a technológiát választják, a márkaismertség és az eladások területén is sikert aratnak, ami végső soron azt eredményezi, hogy az OLED-centrikus cégek vezetik majd a tévékészülék-piacot.”
(BrandTrend)