Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az NNG által elnyert három International Business Awards-ból első helyezést, aranyat ért a Legjobb Sales Prezentációs Esemény kategóriában a cég speciális demószobájának japán bemutatókörútja. A 10 nap alatt 3 helyszínt érintő esemény logisztikai és szervezési szempontból is nagy kihívást jelentett, különösen, hogy az előkészítést a budapesti központból menedzselték. A rendezvényen összesen 150 partner vett részt, ami nagyban hozzájárult az üzleti kapcsolatok felélénkítéséhez az egyébként nagyon zárt és külföldi cégektől védett japán piacon. A zsűri értékelésében kiemelte a kihívásokkal teli környezetet, valamint a projekt hatékonyságát az egyébként nehezen elérhető ügyfelek megszólításában.

Nemzetközi harmadik helyet, bronzérmet nyert a vállalat rendhagyó, és egyben hagyományteremtő belső kommunikációs projektje, a programozók patrónusának, Szent Izidornak a napjára szervezett eseménye a Belső Kommunikációs kampányok kategóriájában. Az eseménysorozat a cég egyik alapértéke, a kíváncsiság köré épült, és számos, a programozók ízlésének és érdeklődésének megfelelő aktivitást vonultatott fel, például a munkatársak ősi IT relikviáit bemutató múzeum megnyitását. A nagy napra a koronát a nemzetközileg elismert C++ programozó guru, és számos szakmai könyv szerzője, Steve Meyers zártkörű előadása tette fel, akit rocksztárként fogadott a főként fejlesztőkből álló több száz fős céges közönség. A zsűri különösen az átütő ötletet, a profi kivitelezést méltatta az értékelésben.

Szintén a nemzetközi dobogó harmadik fokára állhatott fel az NNG a Ford számára készített megoldásával a Legjobb Szoftvertermék kategóriájában. A Ford megbízásából a budapesti székhelyű NNG fejlesztette le azt az egy navigációs programot, amelyet az autóipari vállalat a világ hét régiójának 50 különböző országában tud mindenhol a speciális helyi igényekre szabni. Az egyetlen, de végtelenül variálható szoftvermotor elvére épülő megoldás az NNG globális, navigációt mindenkinek elvét ülteti át a valóságba.  A zsűrit különösen a feladat komplexitása és az arra adott átgondolt, innovatív megoldás győzte meg, mely figyelembe vette a kulturális eltéréseket és a nyelvi különbségeket is.
(BrandTrend)