Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Kiemelkedő, 11,4%-os árbevétel növekedést ért el 2017 második negyedévében a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak a hazai leányvállalata. Az ügyfél-elégedettség növelését szolgáló befektetéseknek, az erőteljes hálózati fejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhetően az előfizetések összesített száma – valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve – elérte az 1,989,000-et, amely 6,7%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

2017 második negyedévének legfontosabb eredményei:

  • A lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 836 ezret, ami 11,000-es növekedést jelent 2017. március és június között
  • A szélessávú internet előfizetések száma 40 500-zal növekedett és így elérte a 645 300-at, míg a digitális TV előfizetések száma 673 100, ami 17 000 új előfizetőt jelent az előző év azonos időszakához képest
  • A mobil előfizetések száma június végére megközelítette a 75 ezret
  • A magyarországi szolgáltatók közül a UPC-nél érhetik el elsőként az ügyfelek a Digitális Jólét Alapcsomagot
  • Országszerte több mint 1 748 000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai

(BrandTrend)