A Word Sustainability Congress alkalmával adják át Global Sustainability Leadership Awards rangos nemzetközi elismerést, amelyet 2012-ben alapítottak, és amely a sustainable leadership szemléletet értékeli vállalati és egyéni kategóriákban egyaránt.
A 100 évvel ezelőtt gyöngyhalászatból élő lakosságú Dubaj 2020-ra, a Világ EXPO-ra a világ legfenntarthatóbb városa fejlesztésére pályázik. A fenntarthatóság az Egyesült Arab Emirátusokban, központi terület és érték, amelyet a város, a társadalom, a gazdaság fejlesztésével egy platformon kezelnek, és minden innováció elindulásának fontos szempontja.
A BrandTrend 2015 óta kizárólagos magyarországi együttműködő partnere a fenntarthatóság és brand tematikájú konferencia-sorozatnak, amely alapítója, Dr. R.L. Bhatia (a BrandTrend vele készített interjúja elérhető: itt), az ENSZ meghívottja fenntarthatóság témákban, partnerei pedig a világ legnagyobb vállalatai.
“Az eseményeken 90 országból vesznek részt vállalatoktól NGO-kig a világ minden részéről. Az eseményeken több Magyarországon működő vállalattal pályáztunk sikerrel, közéjük tartozik a LIDL, a TELENOR, az E-ON, a RICHTER GEDEON, a HELL ENERGY és a COCA-COLA HBC is” – mondja Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna.
A BrandTrend tulajdonosai, a tanácsadó testület tagjai részesei annak a sikernek, hogy a konferencián résztvevő országok mellett magyarországi vállalatok is neves elismerésekkel emelik Magyarország reputációját a fenntarthatóságot fontos értéknek tartó országok világtérképén.
(BrandTrend)