Az ügyfelei nagyon különbözőképpen használják a mobiltelefonjukat. Van, aki szívesen beszélget akár hosszú órákon át az ismerőseivel, barátaival, mások elintézik az ilyesmit néhány rövid mondattal. Vannak, akik egész nap a neten lógnak, útközben is folyamatosan csekkolják, mi a helyzet a közösségi médiában, jött-e e-mail, vagy tolnak egy élő bejelentkezést a követőknek. De akadnak olyanok is, akik csak akkor böngésznek telefonjukon, ha az feltétlenül szükséges.
Miattuk döntött úgy a Telekom, hogy a havi díjas mobilcsomagok se legyenek egyformák. Sőt, még csak hasonlóak sem. Mostantól ők maguk állíthatják össze, hogy négy különböző hangcsomagból és öt adatcsomagból mennyi hanghívás és mekkora adatforgalom kerüljön a saját személyes mobilcsomagjukba.
Kreatív koncepció:
A kampány azt meséli el, hogyan és miért készült el a Telekom új mobilcsomag-portfóliója.
A filmek valójában különböző életpillanatokból kiragadott snapek, amelyeken egy karakteres narrátorhang vezet végig.
(BrandTrend)