Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A Xerox ConnectKey portfólió bemutatásával a Xerox értékesítési partnerei  előtt is új lehetőségek nyílnak meg a bevételnövelésre, illetve az új piacok megszerzésére. A Xerox okos hálózati munkahelyi asszisztensekké változtatja a hagyományos nyomdai eszközöket a vállalkozások igényeire szabva.

A perszonalizált munkafolyamatok, az egyetlen gombnyomásra történő felhő hozzáférés és a többszintű biztonsági funkciók teszik még vonzóbbá a Xerox AltaLink és Xerox VersaLink sorozatot a vásárlók számára, és válnak jóval könnyebben, illetve nagyobb nyereséggel eladható termékekké a viszontértékesítők esetében. A Xerox App Gallery segítségével a partnerek többek közt egyedi igényeknek megfelelő alkalmazásokat fejleszthetnek ki és értékesíthetnek, amelyek révén megtöbbszörözhetik a bevételeiket, illetve szorosabbra fűzhetik az ügyfélkapcsolataikat.

„A Xeroxnál nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy márkakereskedő és multi-brand viszonteladóinkat ellássuk a technológia, a szoftverek és a kapcsolódó szolgáltatások lehető legjobb kombinációjával. A kis- és középvállalkozásokat érintő eladásaink 75 százaléka indirekt csatornákon keresztül történik. Ez a termékbevezetés pedig jól példázza a kutatás-fejlesztés, a termékszolgáltatás és az értékesítés támogatása iránt való elkötelezettségünket, amely hosszú távú sikereket hoz partnereink számára” – hangsúlyozta Mike Feldman, a Xerox észak-amerikai piacokért felelős elnöke.

Az AltaLink és a VersaLink termékek – a Xerox történetének eddigi legnagyobb – piaci bevezetése lehetővé teszi a vállalat partnereinek a bevételük maximalizását a teljes körű munkahelyi megoldások értékesítésén keresztül, beleértve ezekbe a multifunkciós nyomtatókat, a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokat és a munkafolyamat automatizációs szolgáltatásokat is.
(BrandTrend)