Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével indított HOPPex-hez a tavalyi indulás óta már a Webbeteg, a MédiaWorks, a Lapcom és az MNO is csatlakozott. Most pedig három újabb szereplővel bővült a digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér.

Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál még szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel. A HVG kiadó hírportálja, a hvg.hu komoly látogatottságával, véleményformáló hatásával befolyásos szereplője az online piacnak is. A SmartSense elsősorban a pc/gaming tematikájú kiadványairól ismert, a Computerworld, a GameStar és a PCWorld egyaránt jól csengő nevek számítástechnika területén. A Trinety Media portfóliója pedig meghatározó a bor, a gasztronómia, a wellness és fürdőzés világában, a Borászportál, a Vinoport.hu és a termalfurdo.hu értékes célközönséget tesz elérhetővé a hirdetőknek.

„Nagy öröm számunkra, hogy a HVG, a SmartSense és a Trinety Media is a HOPPex mellett tette le a voksát, biztos vagyok abban, hogy mindegyik fél sokat profitálhat az együttműködésből. A folyamatos csatlakozások azt mutatják, hogy a programmatic piac hazánkban is töretlenül fejlődik. Továbbra is várjuk az újabb kiadók csatlakozását is!” – mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője.
(BrandTrend)