Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az együttműködéssel a két vállalat célja az, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú kényelmet és szélesebb termék- és szolgáltatásválasztékot tudjanak nyújtani. Győrben egy 600 m2-es, Veszprémben pedig egy 800 m2-es áruházat alakítottak ki. A csütörtökön nyíló új áruházakkal 24-re nő a magyarországi üzletek száma.

Az új áruházak az eddigi Media Marktokhoz képest kisebb alapterületűek lesznek, de a vásárlók számára legfontosabb termékcsoportokban a piaci átlaghoz képest szélesebb választékot fognak kínálni. A fogyasztók nem csak a bolt termékkínálatából tudnak választani, hanem a Media Markt webáruházának teljes kínálatát is el tudják érni a kihelyezett online terminálokon. Az új egységek átvételi pontként is működni fognak, így az online megrendelt termékeket is át tudják majd venni a vásárlók. Szolgáltatások tekintetében ugyanazok lesznek elérhetőek, mint egy nagyméretű Media Markt áruházban. Mindkét új egységben lesz Okospont és Hitelpont is.

A Media Markt folyamatosan, minden területen keresi az új megoldásokat, legyen szó, szolgáltatásokról vagy – ahogy jelen esetben – egy új kapcsolódási lehetőségről a vásárlóinkkal, amely még egyszerűbbé, kényelmesebbé teszi számukra az műszaki cikkek vásárlását. Meggyőződésünk szerint a most bevezetett koncepciónak az első számú nyertesei a vásárlók lesznek” – mondta Német Károly Csongor, a Media Markt Magyarország Kft ügyvezető igazgatója.

„Folyamatosan arra törekszünk, hogy napról napra többet nyújtsunk a magyar, így a győri és veszprémi vásárlók számára. Az átalakítás célja nem a Tesco választékának szűkítése, éppen ellenkezőleg arra törekszünk, hogy mindenkinél több választási lehetőséget nyújtsunk, élvezetesebbé és kényelmesebbé tegyük a bevásárlást. A „bolt a boltban” koncepció lényege, hogy biztosítsuk, a vásárlók számára, hogy egy helyen több vásárlást is könnyedén el tudjanak intézni. . A Media Markt olyan partner, amely jól kiegészíti a Tesco választékát” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco működési ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)