Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Egyre többen merik külföldön is használni a mobiljukat, köszönhetően az egyre kedvezőbbé váló tarifáknak. Ezt támasztják alá a Telekom legfrissebb adatai, amely szerint a kisvállalati előfizetők között az egy évvel korábbihoz képest 1-2 százalékkal volt magasabb azon üzleti ügyfelek száma, akik valamilyen sms-t küldtek vagy telefonhívást kezdeményeztek külföldön. Radikálisan nőtt ugyanakkor a külföldön is mobilnetezők száma: májusban 84-, júniusban majdnem 80%-kal volt magasabb, mint egy évvel korábban. A növekedés hátterében az egyre kedvezőbb roamingolást biztosító csomagok, köztük az áprilisban bevezetett kisvállalati tarifacsomag, a Next Business Comfort áll, amely egyszerre biztosítja a korlátlan telefonálás élményét és a gondtalan mobilnetezést külföldön is.

Az idei márciusi forgalmi adatokkal összehasonlítva az adatforgalom májusban majd 2,5-szeresére, júniusban pedig 4-5-szöröésre emelkedett azok között, akik már az elején váltottak az új Next Business Comfort díjcsomagra. Szintén fontos, hogy ezeknél az ügyfeleknél a kimenő hang-forgalom is nőtt, májusban 80%-kal, júniusban 90%-kal. Mindez azt is jelenti, hogy a szolgáltatók egyedi ajánlatai tudnak olyan jó feltételeket biztosítani, amely arra ösztökéli az üzletembereket, hogy külföldön is használják netezésre a telefonjaikat.

Nyilván a foci Eb-nek is van köze ahhoz, hogy Franciaországban mobilneteztek a legtöbbet a Telekom kisvállalkozó ügyfelei júniusban. Hiszen ha valaki ki is utazott egy-egy mérkőzésre, alighanem az üzleti ügyeit nyomon követte az okostelefonján. 2016. májushoz képest a mobilnet-forgalom itt 10-szeresésre nőtt, az sms a háromszorosára, míg a kimenő hang forgalom júniusban másfélszer volt magasabb, de a fogadott hívások mennyisége is nőtt kb 20-%al a Franciaországba utazó vállalkozók körében. Aki a Next Business Comfort díjcsomagot használta, az külföldön is a hazai mobilnet-keretét netezheti le és az itthoni percdíjakon telefonálhat, így az üzlet követése valóban költségmentessé válik. A második legnagyobb forgalmat az kisvállalati előfizetők Németországban, a harmadikat pedig Olaszországban generálták júniusban.
(BrandTrend)